Gjest Revenka Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Etter å ha bestilt hotell på Patong, og i ettertid oppdage mye negativ omtale om stedet har vi bestemt oss for å bytte til Kata eller Karon beach i stedet. Hvilket sted er best av de to?? Vil gjerne ha en av delene
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2007 #2 Skrevet 19. juli 2007 Lurer på akkurat det samme, håper noen har svar å gi??!
Gjest Gjest_Tulla_* Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Det tror jeg blir hipp som happ. Bodde selv på Karon Beach i vinter, og det var kjempefint. Bodde på et hotell som het Baan Karonburi Resort som ligger helt nede ved stranda. Nydelig bassengområde, hyggelige ansatte og veldig sentralt. MEN ... ikke forvent noe veldig eksotisk. Hele Phuket har fått en veldig "Gran Canaria-preg".
Murmelmy Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 Jeg mener det ikke er hipp som happ. Vi har bodd endel ganger på Kata (og skal tilbake i desember med barn) og det er mye roligere, og mindre trafikk. Vi liker oss der for da kan vi evt oppsøke "livet". God tur!
Grissini Skrevet 23. juli 2007 #5 Skrevet 23. juli 2007 Jeg mener helt klart Kata. Jeg var begge steder i april, Karon syntes jeg var rett og slett pyton.
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2007 #6 Skrevet 24. juli 2007 Kata er mye triveligere og roligere. Synes det er penere der og, jeg da. God tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå