Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber på et lite kontor og får all verdens oppgaver.

Timelønn ca 175,- kroner timen.

Noen andre som jobber på kontor og vil si noe om hva de tjener, gjerne noen som jobber i det offentlige.

Hva med de som jobber gjennom bemanningsselskaper, er det godt betalt?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg kjenner en jente som jobber som sekretær i en kommune hun tjener nå før lønnsoppgjøret kr 295 000. Etter lønnsoppgjøret som kommer nå snart vil hun tjene kr 310 000.

Gjest Gjest
Skrevet

Som sekretær gjennom Manpower tjener jeg 125kr i timen.

Gjest Gjest
Skrevet

Jobber som adv.sekretær, har 142 i timen....

Gjest Gjest_Dina_*
Skrevet
Jobber som adv.sekretær, har 142 i timen....

Jobber som sekretær på sykehus. Har 132 kr timen

Gjest Gjest_Eli_*
Skrevet

Da jeg jobbett som ordremottaker og salgssekretær med forefallende arbeid for ca. 3 år siden, hadde jeg ca. 23 tusen brutto i mnd.

Gjest Gjest_Eli_*
Skrevet

Meg over

Legger til at dette var privat og ikke kommunalt eller statelig.

Skrevet

Ikke så mye å klage over da....

Skrevet

Noen andre som jobber på kontor og vil si noe om hva de tjener, gjerne noen som jobber i det offentlige.

Hørtes ut som bra betalt det da!!?

Jeg har jobbet 6mnd i en privat bedrift, startet med 115kr og gikk opp til 130 kr timen etter 2mnd. Hun jeg overtok stillingen til hadde startet på det samme og gått opp til 174kr timen etter noen år da hun sluttet.

Hvor lenge har du jobbet der du jobber og hva startet lønnen med?Syns du selv det er litt dårlig betalt..? :sjenert:

Skrevet

Jeg jobber som sekretær og har 320 000 i året.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg jobber som sekretær og har 320 000 i året.

Da tjener du langt mer enn meg. Jeg jobber i en kommune som rådgiver med 6 års høyere utdannelse og tjener brutto samlet kr 312 000.

Skrevet

Jeg har 154 i timen og kommer fra Manpower. Jeg er ikke fornøyd med lønna og har bedt om lønnsøkning, så da får vi se da. ;)