Gjest Borghild Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Hvordan er disse produktene? De rosa flaskene så veldig fristende ut. Lyst å prøve! Men jeg er kresen på hårprodukter.
Gjest StockDama Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 De produktene jeg har prøvd lovet mer enn de kunne holde... syns de egentlig var penger ut av vinduet.
Gjest _ Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Alle produktene lukter veldig digg, men skuffet over shampoer ol. som ikke hadde all verdens Liker derimot stylingproduktene deres veldig bra.
Gjest _ Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Alle produktene lukter veldig digg, men skuffet over shampoer ol. som ikke hadde all verdens Liker derimot stylingproduktene deres veldig bra. ...ikke hadde all verdens effekt, var det jeg skulle si
Gjest Deception Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Jeg har prøvd både volumserien og serien for farget hår, men hodebunnen min hatet dem, og jeg fikk vonde kuler. Stylingproduktene, derimot, liker jeg veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå