kathrine79 Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Bryllupet er over, sukk :rødme: Kjolen trenger rens, jeg innbiller meg at det er stor forskjell på renseriene, kan det stemme? Vil ikke ødlegge kjolen... Noen som kan anbefale et renseri i Oslo el. Akershus?
Malama Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Jeg var usikker på hva jeg skulle gjøre, så jeg spurte der jeg hadde kjøpt den, de må jo ha masse erfaring med rens av brudekjoler... Jeg kunne levere den via dem, så får de den renset der de alltid fikser slikt, og jeg regner med de definitivt har erfaring med brudekjolerens, så det føltes trygt.
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Tidligere har Vika Rens blitt anbefalt her inne. Jeg brukte også det. Kostet ca 600-800 avhengig av lengde på slep. Er veldig fornøyd med stedet!
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Det er et bra renseri på Majorstuen, retning Fagerborg. Husker dessverre ikke hva det heter. Ser veldig lite fancy ut (ser nesten abre ut som en bod), men er veldig bra og rimelig, og brukes blant annet av operaen og Nationaltheateret. Kanskje operaen kan informere deg om hva det heter? De var veldig snille med brudekjolen min, i hvert fall
Gjest HB Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Jeg fikk anbefalt renseriet på Skedsmo senter (Skedsmokorset) der jeg kjøpte min kjole. Tror det heter Allrens. Mener å huske at jg betalte 1000,-. Ble fornøyd. Har også levert inn selskapstøy der og blitt fornøyd. Hilsen Lille meg
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 .Aller kjoler tåler vel vann? Mild milo og ligge en stund. Sikkert bedre resultat av det enn rensing
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 28. juni 2007 #7 Skrevet 28. juni 2007 Jeg fikk anbefalt renseriet på Skedsmo senter (Skedsmokorset) der jeg kjøpte min kjole. Tror det heter Allrens. Mener å huske at jg betalte 1000,-. Ble fornøyd. Har også levert inn selskapstøy der og blitt fornøyd. Hilsen Lille meg Det var dyrt! Jeg betalte bare 280 kr på majorstuen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå