Starkitten Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Jeg har nettopp begynt å shoppe litt på ebay gjennom paypal og har lurt litt på transaksjonene som jeg håper noen kan hjelpe meg med å forstå. På hver betaling kommer beløpene opp to ganger. Feks jeg har betalt 64 dollar for en vare, så står det i den ene tabellen 64 dollar og i den nedenfor står det -64 dollar. Så jeg har begynt å lure på om de trekker to ganger? jeg har ikke kunnet sjekket kontoen min da jeg ikke har hatt med meg kodebrikken....
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Ja den setter oppe de skjemaene litt rart de der, men de trekker bare en gang.. Normalt så setter den også opp hva beløpet er i norske kr.
Gjest Dalwhinnie Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 (endret) Beløpet føres først inn på paypal-kontoen din, og så ut når det betales videre til selger. Du trekkes altså ikke to ganger, men hvert kjøp medfører to transaksjoner på Paypal-kontoen din. På bakkontoen vil det kun vises som trukket én gang. Endret 28. juni 2007 av Dalwhinnie
Gjest Starkitten_ii Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 tusen takk for svar. Jeg fikk sjekket det da jeg kom hjem fra jobb i morges og det var heldigvis bare trukket en gang. Begynte jo å lure litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå