Gå til innhold

ronke

Gjest Gjest_gutt_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

hvordan er en veldig bra metode å ronke på??

noen ting eg kan bruke? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kjøp en cyberskin vagina eller en fleshlight. Det er fantastisk digg. Gå på kondomeriet eller bestill over erotikknett

Gjest Gjest
Skrevet

Ta på deg en voksenbleie, stram den veldig godt. Da blir det et slags "vakum" innenfor, og hele området blir veldig følsomt (mer enn vanlig). Gni hendene mot plastikken.

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

- Mormors pai eller pizza

- Dine og familens vintervotter

- Oppblåsbare Barbara/sjømannsbrudarna

:sprettoy:

Endret av Trille
Gjest Gjestem
Skrevet (endret)

Jeg foreslår at du drar på butikken og kjøper deg et blad...

Endret av Trille
Skrevet

Mye svadasvar å få på et enkelt spørsmål.

Mitt råd til deg er at du ikke glemmer det mentale. Sørg for å være skikkelig tent/ kåt, for da blir det meste bra.

Skrevet
hvordan er en veldig bra metode å ronke på??

noen ting eg kan bruke? :)

Anbefaler at du går på erotikknett.no og spør det samme spørsmålet, for her får du jo ikke noen seriøse svar i det hele tatt!

:frustrert:

Skrevet

Ellers, hvis det var mer i forhold til praktisk gjennomføring du lurte, så vil jeg anbefale deg å benytte litt glidemiddel eller f.eks. fuktighetskrem. Og hvis du synes høyre (evt. venstre) hånd blir kjedelig, finnes det andre remedier å få kjøpt til dette på Kondomeriet. Det bør ikke være mer tabu enn at kvinner skaffer seg egnede verktøy som f.eks. en vibrator eller dildo.

Mange menn liker visuelle stimuli for å bidra til den viktige kåtheten. Du kan lese blader, se på bilder eller film.

Ellers kan du jo eksperimentere med stimulering av prostatakjertelen. Det kan bidra til å forsterke eller gi annerledes orgasmer, gjerne i kombinasjon med stmulering av pikken.

Ellers gjelder det å være avslappet og uforstyrret. Onani er dessuten sundt og en glimrende måte å bli kjent med egen seksualitet på. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...