Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #1 Del Skrevet 1. april 2002 Jeg vet dette har vært oppe flere ganger før, men hvilke ting bør man ha i slike kurver man skal sette på toalettene? Og hva bør man ha i dame-kurven og hva bør man ha i herre-kurven? Kanskje dere kan hjelpe til med å lage en liste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #2 Del Skrevet 1. april 2002 Det finns ett inlägg med exakt samma tema inlaggt 2002-02-23 av scorpion73. Gör ett sök på kurv så finner du det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svenskbrud Skrevet 1. april 2002 #3 Del Skrevet 1. april 2002 ops, missade att logga in, men här är jag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sussi Skrevet 1. april 2002 #4 Del Skrevet 1. april 2002 Jeg har klargjort kurvene m/innhold til vårt bryllup 27 april. De inneholder følgende: "Damekurven": Stømpebukser/knestrømper Paracet Plaster Blank neglelakk Spraydeo Hårspray Halspastiller Tyggis Menthol Bind Hårnåler "nupperulle" Håndkrem Neglefiler (sånne "engangsfiler") Reise sysett (nål & trå) "Herrekurven": Spraydeo Paracet "nupperulle" Plaster Halspastiller Tyggis Plstkammer Engangs barbersett... Reise sysett (nål & trå) Det er kanskje litt mye, men syntes det blir bra jeg... Kjøpte noe av dette på Max20 & danslags butikker & så prisen var ikke så ille heller (det var vel derfor jeg tok litt av også) Kurvene ble faktisk veldig fine...har også lagt opp i en liten hilsen med hva kurvene inneholder... Valgte å ikke ha med mascara & leppestift da regner med damene har dette med seg, og det kan bli lite hygienisk. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 1. april 2002 #5 Del Skrevet 1. april 2002 Ikke glem kondomer!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. april 2002 #6 Del Skrevet 2. april 2002 Tuuuuuusen takk Sussi, det var en kjempehjelp for meg! Da skal jeg bruke det som utgangspunkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivissa Skrevet 2. april 2002 #7 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg vil bare si en ting: Hvis det skal være barn i bryllupet så vær litt forsiktig med å legge paracet i kurven. Og ikke glem gnagsårplaster. _________________ Eivissa 1212[ Dette Innlegg er endret av: Eivissa den 2002-04-02 08:13 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. april 2002 #8 Del Skrevet 7. april 2002 Hva bruker dere som kurver? Bruker dere plastkurver eller trekurver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eivissa Skrevet 7. april 2002 #9 Del Skrevet 7. april 2002 Vi skal bruke fletta trekurver som vi fant på et loppemarked. Vi har malt dem hvite og limt på tørka blomster og en sløyfe. De ble kjempefine.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå