Brudeberta70 Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Siden mannen er helt likegyldig, får jeg bestemme brudevalsen:) Har kanskje bestemt meg for Danse mot vår. Men dere som har greie på valsetakt. Kunne man ha brukt The Dance, med Garth Brooks? Synes den er fin, men vet ikke om den passer, hverken med takt eller tekst.
måneperle Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Vi hadde ingen vals i det hele tatt. Valgte en sang vi syns er fin, veldig glad for det!
kathrine79 Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Siden mannen er helt likegyldig, får jeg bestemme brudevalsen:) Har kanskje bestemt meg for Danse mot vår. Men dere som har greie på valsetakt. Kunne man ha brukt The Dance, med Garth Brooks? Synes den er fin, men vet ikke om den passer, hverken med takt eller tekst. Kjenner ikke til den låta, men om dere skal danse vals og ikke "slowdance" ville jeg valg en låt med valsetakt som "Come away with me", Norah Jones eller "the Waltz", Silje Neergård. Da er det mye enklere å danse også. Vals skal være vals liksom. Vi brukte sistnevnte.
Gjest Gjest_Dinah_* Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Vi hadde ingen vals i det hele tatt. Valgte en sang vi syns er fin, veldig glad for det! Det kommer vi også til å gjøre, for det blir mer naturlig for oss enn å danse vals som vi aldri har gjort før.
Gjest Gjest_pia_* Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 The Dance av Garth Brooks går ikke i valsetakt. Men er jo fin å danse slow til da :o)
Ray Skrevet 29. juni 2007 #6 Skrevet 29. juni 2007 Vi har endelig funnet valsen Det blir valsen fra Gudfaren. Jeg hadde lyst til å danse til Nothing else matters med Metallica, men det klarte vi ikke. Så da hadde jeg lyst på sangen fra 3 nøtter til askepott, men da sa samboeren: Jeg mister all manndom av den Så til slutt fikk han igjennom ønsket om Gudfaren...
minnimy Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 er det mulig og høre den ett sted her inne???altså sangen fra gudfaren....?? vi har tenkt å kanskje ha shania twain from this moment.
Ray Skrevet 29. juni 2007 #8 Skrevet 29. juni 2007 Du kan høre gudfaren på youtube.com. Så søker du på Godfather Waltz.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå