Gå til innhold

Stemte forventningene?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg lurer på om de forventningene dere har hatt til potensielle sexpartnere har vist seg å stemme? Selv blir jeg svært ofte tiltrukket av jenter som viser seg å være ville i senga. Ingen regel uten unntak selvfølgelig. Jeg har opplevd det motsatte. Men, alikevel, jeg har endt opp med jenter som har hatt mye mer lyst på sex og vært mye mer kinky og utprøvende, enn jeg forstår er vanlig. Jeg har altid blitt tiltrukket av en viss type frekkhet, vilstyrlighet, nyfikenhet, begjær, drift, liberalitet eller ett eller annet i den dur, i noen jenters øyne og vesen. Aldri vært spesielt innteresert i jenter som fremstår uskyldige. Jeg har aldri hatt noen klar tanke om at det forutsa noe om det seksuelle, men nå har jeg begynt å tro at det ofte gjør det.

Samtidig har jeg jo blitt veldig overasket noen ganger over hvordan noen mennesker er seksuelt, og vet jo at folk som virker svært lite seksuelle i hverdagen kan ta helt av på soverommet.

Så spørsmålet er altså om dere hadde forventninger om hvordan partneren ville være og om det stemte. Flink/dårlig, myk/røff, kinky/streit, kåt/frigid, kald/intim osv.

• 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hadde bare lyst til å kommentere. Jeg har alltid blitt sett på som snill og uskyldig, stille og forsiktig. Men jeg er "vill" i senga og har fått med meg menn på mye forskjellig der.

Så noen ganger tror jeg det er de "snilleste" som kanskje tør mest i senga.

Skrevet

Jepp. ;)

Gjest =tentacle=
Skrevet

Hvis du aldri har vært interessert i jenter som virker rolige og uskyldige, har du vel ikke akkurat så stor peiling på hvilket spekter de som gruppe fremviser i senga? ;)

For min del stemmer erfaringene sånn noenlunde med hva jeg trodde om hver av dem på forhånd (og de var forskjellige som typer), minus en.

Skrevet
Hadde bare lyst til å kommentere. Jeg har alltid blitt sett på som snill og uskyldig, stille og forsiktig. Men jeg er "vill" i senga og har fått med meg menn på mye forskjellig der.

Også jeg tror at det ofte kan være de snilleste som kan opptre mer aggressivt i senga. Har kanskje noe med en viss undertrykkelse av selve egoet i hverdagen- Og at dette til tider kan få en form får frigjørelse/utløsning i sengehalmen. Men dog... det finnes vel varianter her også, som med alt annet i livet.

• Liker 1
Gjest væren75
Skrevet

Jeg har endret stil i senga gjennom de 10 siste årene , jeg håper ikke jeg er shizofren ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...