Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har så røde lepper, noe som ikke alltid ser like fint ut siden jeg til tider bruker ganske tung øyesminke. Så jeg lurer på om noen vet om en lys lipgloss (med masse glans) som faktisk har såpass farge at den dekker over litt av rødheten?

Foretrekker lipglos over lebestift, pga glansen. Jo mer glans jo bedre.

Jeg har Model Co sin lipgloss nå (den med speil og innebygd lys) og synes den er veldig fin, men skulle gjerne hatt en som dekket bittelittegranne mer. :ler:

Av farge vil jeg ha kald rosabeige. Litt "nude lips"aktig, bare ikke helt spøkelse liksom. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Juicy Tubes er det veldig delte meninger om. Noen synes de er for klissete og andre liker de. Men uansett så dekker ikke de noe spesielt bra, blir mest glans.

Du kan prøve Maybelline Water Shine Elexir. De kan hende dekker nok. De har i alle fall mange "nude lips"-farger, og de har veldig mye skimmer. Også koster de ikke all verden heller.

Skrevet

Kan du ikke bruke leppestift under (som dekker) og lipgloss over (for glans)? Ellers synes jeg de lyse til L'oreal glam shine dekker godt.

Gjest Borghild
Skrevet

Diorkiss i nr 168 er fin. Men den lukter litt kvalmt syns jeg. Men sitter bra og fin på.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har Phyto-star i Nude fra Sisely, den er jeg veldig fornøyd med. Jeg har blek hud med rosaskjær og blå øyne og er fan av tung øyesminke.

Gjest Gjest_Dolla_*
Skrevet

Prøv Chanel Levres Scintillantes. Dette er en veldig bra og dekkende lipgloss :sol: Jeg har den i fargen Sesame, som er en blek rosa/fersken farge.

Gjest piropa
Skrevet

desidert beste tips jeg har å komme med, er å påføre et tynt foundation på leppene, og deretter ta på lipgloss i gjennomsiktig eller lyserosa farge. foundationen holder seg lenge (og du kan jo ha litt i en liten krukke i veska f.eks), og det er bare å fylle på med mer lipgloss etter hvert!!:)

Skrevet

Takk for tipsene alle sammen. =)

desidert beste tips jeg har å komme med, er å påføre et tynt foundation på leppene, og deretter ta på lipgloss i gjennomsiktig eller lyserosa farge. foundationen holder seg lenge (og du kan jo ha litt i en liten krukke i veska f.eks), og det er bare å fylle på med mer lipgloss etter hvert!!:)

Jeg pleide å gjøre dette før. Problemet med dette er at etter bare en kort stund har foundationen klumpet seg og det blir et stygt skille der leppene møtes når man har munnen lukket. :forvirret:

Gjest Lipgloss
Skrevet

Jeg har en fantastisk en fra MAC:) som jeg også har på bildet(avataren).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...