Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan er jeansene fra H&m? Vider de seg mye ut, hvordan er størrelsene og er det noen modeller som passer bra for folk med former?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kvaliteten er etter mi erfaring ikkje særleg bra, ser det spesielt på stoffet og stikningar. Men dei held forsåvidt ok i vask, og bootcut-modellane er absolutt greie for litt former.

Skrevet

Det finnes helt sikkert bukser med bedre kvalitet, men jeg er fornøyd (selv om de vider seg en del ut etter bruk).

Skrevet

Ikke god kvalitet nei.....de blir fort slaskete etter kort tids bruk.

Gjest Vampyra
Skrevet

Jeg har bare hatt en derfra, og den har endt opp som malerbukse. Den mister fasongen etter 10 min og etter et par timer ser den 2 nummer for stor ut :forvirret: Men guttebukser som ikke skal være trange virker veldig ok.

Gjest Ballerina
Skrevet

Jeg har en og den holder seg veldig bra synes jeg... :sjenert: Utvider seg ikke for mye heller.

Gjest Gjest
Skrevet

Rart at det skal være så stor forskjell. Hva slags modeller har dere kjøpt?

Gjest Vampyra
Skrevet

Det husker jeg ikke... hmmm *sjekker*

Naturale heter min

Skrevet

Favorittbuksa mi er frå HM, veldig behageleg stoff!

Skrevet

Jeg har hatt tre squin-bukser. De i lys- og mørk denimblå har holdt seg veldig bra. Vider seg ikke ut, og tåler vask etter vask. Men den svarte mistet fargen relativt raskt, og får litt knær etter et par dagers bruk.

Har også en bootcutmodell (Loyal...?) i lys denim, og den er virkelig flott. Har vasket og vasket og buksa er like fin.

Så konklusjonen er vel at denimblå jeans er det greit å kjøpe på H&M.

Skrevet
Jeg har hatt tre squin-bukser. De i lys- og mørk denimblå har holdt seg veldig bra. Vider seg ikke ut, og tåler vask etter vask. Men den svarte mistet fargen relativt raskt, og får litt knær etter et par dagers bruk.

Har også en bootcutmodell (Loyal...?) i lys denim, og den er virkelig flott. Har vasket og vasket og buksa er like fin.

Så konklusjonen er vel at denimblå jeans er det greit å kjøpe på H&M.

bruker og Loyal, superfornøyd. Den er brukt MYE og vasket ofte i 1,5 år nå... kommer til å kjøpe den igjen..

Skrevet

Ene venninna mi kjøper buksene sine der, men hun liker dem litt løse. De vider seg noe ut, men jeg synes de har holdt bra. Mener å huske at det ble litt knær i den ene, men om man liker løse bukser er det nok greit å kjøpe der :)

Skrevet

Jeg liker drainpipes, og det er også ok å kjøpe der :)

Eneste aberet er at de til tider er veldig dårlig på størrelser. Noen ganger har de kun 25&26 tommer av alle slag. Men nå som jeg vet hva som passer, så kjøper jeg på nett.

Gjest Kristin_
Skrevet

Tips; Når jeg kjøper nye jeans fra H&M kjøper jeg alltid de pinetrange for at det ikke skal gjøre så mye at de utvider seg (for det gjør de alltid). Får jeg hånden ned i lommen, er den for løs (hvis den skal være trang altså) da har den perfekt passform etter litt bruk. Kjøper jeg en som ser perfekt ut i butikken, er den stygg etter 2 gangers bruk.

Gjest tippsi
Skrevet

Er det noen som har erfaring med de hvite Squin-buksene? Jeg kjøpte en istad, men har blandede erfaringer med H&M-bukser. Noen av dem er supre, mens andre mister fasongen etter to ganger og blir kjempesidrumpa.

Gjest Gjest_zaphireh_*
Skrevet

Jeg har en svart Squin og en blå Star fra H&M, og jeg er kjempefornøyd! Har begge buksene i str. 25 - må ha hjelp til å få igjen knappen og glidelåsen de første gangene, og så sitter de perfekt. Jeg må kjøpe de så trange for jeg er så tynn rundt lårene at alt annet blir for stort. Så får jeg heller ha litt pustebesvær i begynnelsen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...