anett2 Skrevet 16. mars 2003 #41 Skrevet 16. mars 2003 Her var det jeg som ofte sovnet før jeg rakk å si natta :oops: Godt innsovningshjerte?
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2003 #42 Skrevet 20. mars 2003 Kjæresten min og jeg sier alltid god natt til hverandre.. Han gir meg masse nusser og holder rundt meg til jeg sovner.. og vi sier at vi elsker hverandre.. men det gjør vi hele dagen og..
Medinilla Magnifica Skrevet 20. mars 2003 #43 Skrevet 20. mars 2003 Vi legger oss nesten alltid samtidig. Sier "Sov godt, natta" hver gang. Noen ganger nuss, noen ganger ikke. Ligger så å si alltid på siden da jeg vil sovne og han ligger bak å holder rundt meg. Sier skjelden "Glad i deg" eller "Elsker deg". Det kjenner jeg bare at vi gjør. (elsker hverandre altså) Sparer de store ordene til jeg virkelig føler det passer seg. Da føler jeg at de betyr mer. Ååå nå ble jeg kosesyk å... PS: Sofia du finner deg nok en å bli glad i snart du også skal du se :blunke:
Linsi Skrevet 21. mars 2003 #45 Skrevet 21. mars 2003 Jeg har også et veldig godt sovehjerte, og sovner nesten alltid før jeg får sagt natta :oops: men min samboer er alltid veldig flink og sier natta og gir meg et kyss hver eneste kveld.
ringblomst Skrevet 21. mars 2003 #46 Skrevet 21. mars 2003 Jeg er også en av dem som har veldig godt sovehjerte, men det er alltid et sov godt/drøm søtt/god natt før jeg sovner. Og ikke minst et nattanuss. De som sovner før de "rekker" å si god natt, får heller ta en "god morgen, sovet godt kjære?" og et morgenkyss de da ringblomst
Gjest Zalomine Skrevet 22. mars 2003 #47 Skrevet 22. mars 2003 Eller hva med å si god natt FØR man legger hodet på puta, dersom det er et problem?
Midnattsol Skrevet 22. mars 2003 #48 Skrevet 22. mars 2003 MÅ si natta ja. Han sier: Natta, jenta mi! Jeg sier: Natta, skatten! Og er en av oss borte så sier vi enten natta på telefonen eller på sms.
Karoline Skrevet 22. mars 2003 #49 Skrevet 22. mars 2003 Sier også alltid natta når vi legger oss! Det er faktisk sånn at den som legger seg sist nesten vekker den andre, for å få sagt natta (og få en nattakos eller kyss)! Og så sier jeg selvfølgelig natta til begge hundene, som ligger ved siden av senga.
Gjest Trulselinemor Skrevet 23. mars 2003 #50 Skrevet 23. mars 2003 Jeg sier alltid god natt sussebassen min, og får til svar god natt pus. Tusen takk for vi fikk denne dagen i lag. Jeg elsker deg masse. snakkes i morgen. Dette sier vi begge.
*Lillian* Skrevet 23. mars 2003 #52 Skrevet 23. mars 2003 Sier alltid "god natt, da".....også litt til som jeg ikke vil dele med allmennheten... Og jeg må si det først, det er meget viktig!! Lillian
Gjest indiangranny Skrevet 23. mars 2003 #53 Skrevet 23. mars 2003 Vi sier natta og takker for dagen til hverandre.Litt nuss og puss blir det også før vi sovner. hilsen
MarianneE Skrevet 24. mars 2003 #55 Skrevet 24. mars 2003 Vi ligger alltid litt "armkrok" og forteller om små og store ting som har skjedd i løpet av dagen. Deretter sier vi "jeg er glad i deg" og "godnatt" og gir hverandre en nuss. Det er signalet på at fra nå av skal vi holde kjeft. Jeg begynner noenganger å prate igjen! :D Så dermed blir det en ny omgang med "jeg er glad i deg", "godnatt" og en nuss. He he he.akkurat slik er det her, og! Hender ofte at det er noe mer jeg bare MÅÅÅ si før vi sovner. Og, da blir det natta nussen en gang til! Kjekt om man er litt xtra kosete en kveld.... :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2003 #56 Skrevet 24. mars 2003 ...vi sier "natti-nitti"... Det er en sånn greie som vi utviklet da vi bodde fra hverandre - det betyr liksom "godnatt, drømsøtt, sovgodt, jeg ergladideg, takkforidag, elskerdeg, gledermegtilimorgen". Siden vi begge vet hva det betyr, er det et fint lite rituale... Men som regel sier vi at i er glade i hverandre i tillegg, da... Og så bestemte vi oss helt i starten da vi ble sammen at vi aldri skulle sovne mens vi var uenige eller uvenner eller noe sånt - så da rydder vi alltid opp i det. .. vi sier også alltid gladideg eller elskerdeg når vi skal forlate hverandre - man vet jo ikke når eller om man ser hverandre igjen. Det er en god tradisjon, synes jeg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå