Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Mzfire
Skrevet

En ting jeg lurer på. Kansje et rart spørsmål men her kommer det. Fra jeg var liten har jeg vært vant til å gi nattaklem og si natta :)

Nå som jeg har blitt voksen har jeg slutta med nattaklemmen. Har bare blitt sånn. Men det som jeg blir litt skuffa over er at samboern min aldri sier natta til meg. Jeg må alltid si det til ham. Han sovner så fort han legger hodet på puta, mens jeg ligger og vrir meg litt før jeg sovner.

Hva pleier dere? Jeg har så lyst til at vi begge skal si natta til hverandre og si glad i deg :) Sier det noen ganger, men tilslutt har jeg bare slutta å si det siden han sovner så fort. Jeg hadde sovet mye bedre hvis han hadde sagt natta til meg. For han er så rar, plutselig mens vi snakker sammen, blir han stille og da har han sovnet. Kjedelig for meg da..

Men hva mener dere? Er det jeg som er rar? : :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi sier natta til hverandre, men ofte er det bare en ting til vi måååå si før vi sovner. (Blir ikke det siste vi sier)Prøver å si glad i deg hver kveld, men noen ganger legger man seg jo ikke likt..

Synes ikke det er det minste unormalt å ville si god natt til kjæresten din før du skal legge deg. :D

Gjest Anie uinlogget
Skrevet

Jeg hadde nok også foretrekt om man sa natta til hverandre... Og gjerne "jeg er glad i deg"..... Så jeg forstår deg godt Mzfire :)

Skrevet

Min kjæreste sier av og til natta til meg og glad i deg, men han er også slik at han sovner så fort han legger hodet på puta.

Jeg er stort sett litt pratesjuk når vi legger oss, å når han sier natta til meg så går det tre sek så sover han

Jeg er også vant til å si natta når jeg legger meg, så jeg skulle ønske han sa det litt oftere ja...... :)

Skrevet

Vi sier natta til hverandre hver kveld, og forteller hverandre hvor glad vi er i hverandre!! En god slutt på dagen synes nå jeg!! :hjerter:

Skrevet

Hmm, trodde det var vanlig å si natta til de man er sammen med uansett hvem det er når man skal legge seg jeg da?

Og skulle den ene legge seg før den andre av en eller annen grunn som sikkert skjer ofte, så kan man vel si natta for det?

Og si glad i deg hver eneste kveld kan vel for enkelt bli litt for mye... der er nok dere jentene ivrigere enn mange av oss gutta tror jeg :wink:

Skrevet

-Så godt å høre,Kristian!

Trodde det var bare jeg som tenkte slik, men syns ofte det kan virke litt oppkonstruert. Jeg sier natta til ungene mine, og til kjæresten min- men slike ord som "glad i deg" gjemmer jeg til helt spesielle situasjoner.

Gjest Mzfire
Skrevet

Ja Kristian jeg pleier også å si natta til de jeg eventuelt sover over hos. Er ikke så kravstor at han må si glad i deg til meg også, selv om jeg hadde blitt kjempe glad om han sa det. Det viktigste er at han sier natta og det sier han så sjeldent :( Men skal ikke klage for mye da, er nok for meg at jeg får lov til å sove tett inntil ham. Vi deler samme dyne også. Jeg holder alltid rundt han og han holder alltid rundt meg :) Godt å sove i armkroken hans :D

Vi sover aldri med hver vår dyne og heller aldri langt fra hverandre sånn at det blir gap mellom oss. Sånn har vi holdt på i 4 år :) Kunne aldri tenkt meg å sove med noen andre enn ham for resten av livet.

Gjest Anonymous
Skrevet
-Så godt å høre,Kristian!

Trodde det var bare jeg som tenkte slik, men syns ofte det kan virke litt oppkonstruert. Jeg sier natta til ungene mine, og til kjæresten min- men slike ord som "glad i deg" gjemmer jeg til helt spesielle situasjoner.

Gjemmer "elsker deg" til de spesielle situasjonene jeg :P

Skrevet

Ups, glemte å logge meg inn før jeg skrev. :oops: Var jeg som skrev svar til Sisilie. :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi sier alltid natta til hverandre, og en liten nattanuss blir det også! Det er vår måte å si at vi er glad i hverandre på! Savner det de gangene vi ikke sover sammen...

Skrevet

Syns ikke du er rar. Synes det er naturlig at man sier god natt til hverandre. Er vant med det fra jeg selv var barn. Sier natta til mannen min med gode og suss, og at jeg er glad i han. Og han gjør det samme til meg. :wink:

Skrevet

Vi ligger alltid litt "armkrok" og forteller om små og store ting som har skjedd i løpet av dagen.

Deretter sier vi "jeg er glad i deg" og "godnatt" og gir hverandre en nuss.

Det er signalet på at fra nå av skal vi holde kjeft. Jeg begynner noenganger å prate igjen! :D Så dermed blir det en ny omgang med "jeg er glad i deg", "godnatt" og en nuss. :ler:

:briller:

Skrevet

Vi sovner ikke ordentlig va da før vi sier natta. hvis jeg legger meg før han, sså våkner jeg og sier natta til han og han til meg når han legger seg. rart egentlig. det er bare sånn.

Skrevet

"Natta! (kun til min kjære, da :wink: ) Og så legger vi oss inntil hverandre, under den doble dyna vår som bare er helt fantastisk god!!! (lengter til senga? hvem? jeg? :ler: )

Gir også foreldrene/søstrene mine nattaklem (dersom jeg/de er på besøk), og nå har jeg en venninne på besøk -hun får også klem :D

synes det er koselig, jeg!

Har forresten to voksne "samboere" til som jeg sier "natta" til (kan jo ikke holde på å kose alle, heller :sjarmor: ).

Ada

Skrevet

Som oftest så sier vi natta til hverandre, ja.

"Glad i deg" og "Elsker deg" blir også brukt. Det sier vi egentlig ganske mye. Blir aldri lei av hverken si det, eller høre det. Føler ikke at det blir "oppbrukt" selv om det blir sagt ofte. :P

Av og til sovner vi mens vi ligger og koser/holder rundt hverandre. Da hender det at jeg våkner av at sambo plutselig sier godnatt i "søvne" (halvvåken tilstand). :P

I begynnelsen var det helt håpløst å få ham til å si noe når vi la oss.

Han sovna med en gang han la hodet på puta. :roll:

Nå har han heldigvis skjønt at det ikke er mulig siden jeg elsker å jabbe før jeg sovner... :ler:

Skrevet

Yepp: 'natta og (mist ett...) kyss.

Hver kveld.

Skrevet

Usj....at jeg ikke lærer. Jeg skal jo ikke gå inn på "Samliv" å lese....jeg har jo ingen å si natta til....buhuuuuuu!!!! :cry: nå ble jeg triiiiist!

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi sier alltid "natta, sov godt og elsker deg" før vi sovner:) Syns det er en fin måte å avslutte dagen på jeg..

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...