Gjest tippsi Skrevet 27. juni 2007 #1 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg har kjøpt et par grå drainpipes (Cheap monday), men er plutselig usikker på hvilke farger som passer til. Hvitt går jo åpenbart bra, men det blir kanskje litt kjedelig med bare hvitt og grått? Så er det jo også mulighet for svart, men jeg tror ikke det bør kombineres med de to ovennevnte fargene. Kan dere hjelpe meg med forslag til noe som passer til? Jeg har så dårlig fantasi når det kommer til matching og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 28. juni 2007 #2 Del Skrevet 28. juni 2007 Turkis? Det frisker opp. Hvitt og svart blir lett kjedelig til grått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #3 Del Skrevet 28. juni 2007 Rosa er fint til grått! og sølv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 28. juni 2007 #4 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg synes rødt og grått er fint sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 28. juni 2007 #5 Del Skrevet 28. juni 2007 Til grå bukser kan du vel bruke de aller fleste farger som er litt friske. Pasteller blir nok litt blasst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå