Annie Skrevet 27. juni 2007 #1 Del Skrevet 27. juni 2007 Har ikke sett BJ's dagbok, og kjøpte i dag BJ dagen derpå. MÅ jeg se dagboka først, eller er de selvstendige? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. juni 2007 #2 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Altså, du må ikke, men jeg ville nok ha gjort det, rett og slett for å få en sammenheng i historien. Samt at det er en del morsomme saker som går igjen i filmene (som er litt av poenget). I den første filmen så forelsker jo f. eks Bridget og Mr. Darcy til tross for deres ulikheter. I BJ dagen derpå får man se hvordan de takler deres ulikheter, blant annet. Personlig kunne jeg ikke sett BJs dagbok før BJ dagen derpå. Rett og slett fordi jeg liker den første filmen beste, selv om jeg liker begge to godt. Mvh Yvonne Endret 27. juni 2007 av yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 27. juni 2007 Da får jeg kjøpe fagboka i morgen. Takk Yvonne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2007 #4 Del Skrevet 27. juni 2007 Vil virkelig anbefale å lese bøkene også, syns de var vanvittig mye morsommere enn filmene! Perfekt litteratur i sommervarmen. Er blant annet en del der Bridget drar til Roma for å interjuve Colin Firth (som hun jo er en smule besatt av etter stolthet og fordom) som er hysterisk morsom, og den kunne jo selvsagt ikke være med i filmen, siden Colin spiller Mark Darcy. Og nå kommer jo snart bok nummer tre også, har vel egentlig ikke så store forventninger, men gleder meg likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. juni 2007 #5 Del Skrevet 27. juni 2007 Enig med deg gjest. Men jeg likte faktisk Bridget Jones - på randen bedre (i bokformat mener jeg) enn første boka. Husker jeg lo så jeg grein. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 27. juni 2007 Må visst en tur på biblioteket også jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. juni 2007 #7 Del Skrevet 27. juni 2007 Hehe, ja. Fin sommerlesning. Husker jeg slukte begge bøkene på to dager. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 27. juni 2007 #8 Del Skrevet 27. juni 2007 Må visst en tur på biblioteket også jeg.. Nemlig. Jeg har de i bokhyllen jeg da. Kanskje det blir ferielektyren neste uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 27. juni 2007 Heldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 27. juni 2007 #10 Del Skrevet 27. juni 2007 Ja, samme her. Kanskje jeg skal lese de igjen i sommer? Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 29. juni 2007 #11 Del Skrevet 29. juni 2007 Kos deg, jeg synes den første er hysterisk morsom til tider . Begge står i hylla hjemme, kanskje jeg skal finne frem igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. juni 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 29. juni 2007 Kos deg, jeg synes den første er hysterisk morsom til tider . Begge står i hylla hjemme, kanskje jeg skal finne frem igjen? Du kan jo ta dem med hit så kan vi se dem på hjemmekinoen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2007 #13 Del Skrevet 2. juli 2007 Og nå kommer jo snart bok nummer tre også, har vel egentlig ikke så store forventninger, men gleder meg likevel Når da? Hva vil boka hete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 3. juli 2007 #14 Del Skrevet 3. juli 2007 Åh, kommer det en tredje?! Jeg ELSKER disse bøkene! Jeg lo så jeg grein da jeg leste de Uuupsh, shcnuublaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 5. juli 2007 #15 Del Skrevet 5. juli 2007 Menneh... de to filmene jeg har heter "Bridget Jones dagbok" og "Brigdet Jones på randen". Er "Dagen derpå" samme som sistnevnte? :klø: Er forøvrig enig i at bøkene er bedre enn filmene, men sånn pleier det jo å være... Lurt å lese bøkene først og se filmene etterpå Gleder meg til bok nummer tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampyra Skrevet 9. juli 2007 #16 Del Skrevet 9. juli 2007 Menneh... de to filmene jeg har heter "Bridget Jones dagbok" og "Brigdet Jones på randen". Er "Dagen derpå" samme som sistnevnte? :klø: Det lurer jeg også på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Brite Skrevet 10. juli 2007 #17 Del Skrevet 10. juli 2007 Det finnes ingen Bridget Jonesbok med tilleggstittelen "dagen derpå". De to bøkene som er gitt ut heter "Bridget Jones' dagbok" og "Bridget Jones: På randen" Er det snakk om en "dagen derpå" må det i såfall være den tredje boken det ryktes om i denne tråden, men jeg har ikke hørt det ryktet noe annet sted.. Hvor kommer ryktet fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 10. juli 2007 #18 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg lurer også, kommer det en tredje bok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 10. juli 2007 #19 Del Skrevet 10. juli 2007 I denne artikkelen står det at Helen Fielding er i gang med bok nummer tre, blant annet. Jeg hadde ikke fått med meg dette, så det var gode nyheter Men jeg har heller aldri hørt noe om tittelen "dagen derpå"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 10. juli 2007 #20 Del Skrevet 10. juli 2007 Vil virkelig anbefale å lese bøkene også, syns de var vanvittig mye morsommere enn filmene! Perfekt litteratur i sommervarmen. Er blant annet en del der Bridget drar til Roma for å interjuve Colin Firth (som hun jo er en smule besatt av etter stolthet og fordom) som er hysterisk morsom, og den kunne jo selvsagt ikke være med i filmen, siden Colin spiller Mark Darcy. Denne scenen er spilt inn, og finnes blant ekstramaterialet på DVD'en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå