taliee Skrevet 27. juni 2007 #1 Del Skrevet 27. juni 2007 På høgskolen jeg har søkt, står det: Søk studielån nå! Lånekassens nettsøknad er åpen. Jo raskere du søker, jo tidligere får du pengene dine. Nettsøknaden finner du på www.lanekassen.no/nettsoknad. Dersom du søker før 1. juli kan du være med i trekningen om pensumbøker til høsten. Mens på lånekassen står det: Nettsøknad - stipend og lån Kravene for å bruke nettsøknaden er at du er * myndig (fylt 18 år) * tatt opp på utdanningen du skal søke støtte til Og jeg har jo fått vite hva jeg har kommet opp i enda (det får jeg vell ikke vite før i juli engang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus* Skrevet 27. juni 2007 #2 Del Skrevet 27. juni 2007 Du kan ikke søke lån enda. Det er som det står skrevet, bare for de som allerede er under utdanning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. juni 2007 #3 Del Skrevet 27. juni 2007 eller vet hundre prosent sikkert at de kommer inn på 1 valget... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristin_ Skrevet 27. juni 2007 #4 Del Skrevet 27. juni 2007 De vil vel ha alle som er igang med utdanningen sin til å kjøre gjennom søknadene sine slik at de som tas opp i juli en gang skal få gjennom sine søknader relativt raskt og effektivt vil jeg tro. Så det spørs jo om du vil gamble på å komme inn på 1. valget, litt pinlig å ta kontakt med lånekassen etter innvilget stipend og lån og fortelle at man må bytte studiested til noe annet enn det man oppga når man søkte når det står at man skal være tatt opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå