Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er SÅ lei av å lete etter helt enkle, svarte dressbukser med smale bein.

Idag kjøpte jeg Zara Basic bukser, slik som disse bare uten knappene.

Noen som vet noe om kvaliteten på disse? Utvider de seg? Hver gang jeg finner fine bukser, så blir de MYE større når jeg bruker dem :frustrert: Så idag kjøpte jeg disse buksene piiinetrange, hehe.

Videoannonse
Annonse
Gjest tippsi
Skrevet

Jeg har ikke prøvd noen av Zaras basic-bukser, men har et par dressbukser fra Woman-kolleksjonen.

Jeg er strålende fornøyd med dem! De er stilige, med fin press og har fått flere komplimenter av folk som tror de er mye dyrere :ler: Eneste kjedelige er at de er utrolig lange i beina, men det ordner seg jo fort hvis man legger opp eller finner noen som kan gjøre det for seg.

Skrevet
Jeg har ikke prøvd noen av Zaras basic-bukser, men har et par dressbukser fra Woman-kolleksjonen.

Jeg er strålende fornøyd med dem! De er stilige, med fin press og har fått flere komplimenter av folk som tror de er mye dyrere :ler: Eneste kjedelige er at de er utrolig lange i beina, men det ordner seg jo fort hvis man legger opp eller finner noen som kan gjøre det for seg.

Lange i beina ja.. Måtte legge opp 7 cm eller noe. Jeg er da ikke SÅ lav heller :ler:

Men det er god kvalitet på de buksene? De andre klærne jeg har fra Zara varierer fra elendig til bra kvalitet.

Gjest tippsi
Skrevet

Jeg har ikke brukt buksene så mye (kanskje hver av dem fem ganger), men synes kvaliteten virker veldig bra altså! Buksene utvider seg ikke, og de blir heller ikke sidrompa (foreløpig). Pressen holder seg også bra.

Er enig i at mye av klærne fra Zara er av relativt dårlig kvalitet, men foreløpig virker det som om buksene er bedre.

Bare syv centimeter, heldige deg... Den ene måtte jeg legge opp 14 centimeter! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...