Daiquiry Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Bestevenninnen min er gravid og har termin nå i juli. Har nesten ikke snakket med henne siden hun ble gravid. Jeg vet at man blir sliten og lei, men det går vel ann å sende en melding i ny og ne????? Hun kommer til å bli en skikkelig hønemor når barnet kommer, og jeg takler ikke sånne mødre... Hun er også "tante" til min datter og når jeg sa at jeg gledet meg til å bli tante, sa hun at jeg fikk ikke være tante, fordi gutten har nok ekte tanter fra før. Det har min datter også, men jeg mener at barn ikke kan få nok personer rundt dem som er glad i dem. Jeg ble fatktisk ganske lei meg når hun sa det, og det var flere venninner tilstede og de sa ingenting.. Kjenner at jeg begynner å trekke meg lenger og lenger unna..... Hva gjør jeg???
Gjest baby-E Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Bestevenninnen min er gravid og har termin nå i juli. Har nesten ikke snakket med henne siden hun ble gravid. Jeg vet at man blir sliten og lei, men det går vel ann å sende en melding i ny og ne????? Sender du meldinger, eller ringer henne da? Om hun blir en hønemor eller kan man jo ikke vite på forhånd. Jeg har heldigvis tatt feil to ganger Ellers er det vel egentlig ikke så mye du kan gjøre. Du kan jo snakke med henne, og se om det hjelper...
Daiquiry Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 Sender du meldinger, eller ringer henne da? Om hun blir en hønemor eller kan man jo ikke vite på forhånd. Jeg har heldigvis tatt feil to ganger Ellers er det vel egentlig ikke så mye du kan gjøre. Du kan jo snakke med henne, og se om det hjelper... Jeg ringer henne ofte, og hun ringer aldri tilbake. Prøvde å ringe henne i tre uker uten å få svar....tilslutt fikk jeg en melding om at hun var så sliten og orket ikke snakke med noen. Da svarte jeg faktisk ikke på en stund. Jeg vet at hun kommer til å bli en hønemor for det har hun sagt selv. Og det at hun er så hysterisk nå, tegner jo ikke akkurat godt for fremtiden.
Kykkelikokos Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Tror nok jeg hadde bare kuttet kontakten med henne hvis hun ikke bedrer seg etter fødselen. Men det er store sjanser for at hun blir en helt annen person så snart ungen har kommet. Noen blir skikkelig ekle når de er gravide.. Desverre.. Jeg fikk også en slem kommentar rett før terminen til svigerinnen. Jeg sa jeg gledet meg til jeg ble tante, og at hun måtte si ifra når det hele startet. Da svarte hun at hun tenkte på å ikke fortelle noen om fødselen når det skjedde, fordi hun var så lei av at folk snakket om det. Jeg prøvde bare å være hyggelig.. Etter fødselen har hun heldigvis forandret seg tilbake til sitt vanlige, jeg.
Gjest baby-E Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Jeg ringer henne ofte, og hun ringer aldri tilbake. Prøvde å ringe henne i tre uker uten å få svar....tilslutt fikk jeg en melding om at hun var så sliten og orket ikke snakke med noen. Da svarte jeg faktisk ikke på en stund. Kan jo faktisk hende at hun er deprimert... At det er en grunn til at hun oppfører seg slik hun gjør, ellers er hun rett og slett ikke interissert i deg lengre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå