Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Jeg skal snart på en Sephora-butikk og har lyst å kjøpe noe gøy, siden utvalget der er veldig bra. Kan noen tipse meg om noen bra/fine/fantastiske produkter som dere er fornøyde med? Er åpen for alle forslag
Rexina Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Hmm.. Kjøpe noe morsomt? Tja, Guerlain har jo noen skikkelig pene produkter da. De er jo en fryd å bruke! Har bare testa det i butikken da, så kan ikke si hvordan produktene er, men liker så utrolig godt de pudder eye linerene de har. Og alle produktene deres er jo morsomme da, og en fryd på badehylla:) Liker bare kjedelige produkter jeg: * Det meste fra Lancome (foundation, maskara, eyenskygger, Juicy Tubes Plump) * Renseprodukter fra Clarins * L'occitane produkter (vi har fått en butikk her jeg bor:D) De har de beste fuktighets kremene som finnes synes jeg. Også fikk jeg prøve på den nye parfymen deres "White Tea" som lukter heeelt nydelig! * Elsker rougen fra Chanel i fargen "Reflex" (det er joues contraste-serien) * Liker også veldig godt kabukien til Chanel. den bruker jeg til det meste: mineralfoundation, rouge, highlighter også tar den nesten ikke plass i sminkepungen! * Magic Concealer er utrolig bra og dekker ALT (rødhet, kviser, ringer under øynenene også kommer den i en 15 ml. tube!) Det er vel mine favoritter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå