Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen vær så snill gi meg en ide til et særemne i engelsk? Jeg kan ha om hva som helst, og det er bare et lite foredrag på ti min som skal fremføres i morgen... Trenger hjelp fort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ha om hva som helst?

Hva med å skrive om hobbyen din, eller noe annet du interesserer deg for, eller brenner for?

Oftere lettere med motivasjonen når man skriver om noe man faktisk gidder å lese om og har lyst til å lære om.

Skrevet

Hmm... Jeg husker at jeg hadde fremføringer/oppgaver i engelsk om:

- maoriene på New Zealand

- Edvard Munch

- ecstasy

- inka-indianerne

...

Bare fantasien setter grenser...!

Men skal du ha foredrag i morgen sier du? Har kanskje bestemt deg nå da - da må du jo fortelle hva du valgte...!

Lykke til iallefall! :D

Gjest Mzfire
Skrevet

Ja du kan skrive om :

Samer

Astrologi

Vikinger

Prinsesse Diana

Dyr

Land

Musikere

Lykke til !

Gjest Anonymous
Skrevet

Ta rett og slett utgangspunkt i et band du liker, og så kan du krydre med litt musikk.

Jeg hadde noe sånt om Beatles, og det funket som hakka møkk om våren... :blunke:

Gjest Zalomine
Skrevet

Det er bare meg som reagerer på at vedkommedne klokka ti på kvelden før levering ikke har valgt tema, og ikke har gjort en eneste ting? Dette er jo antakelig en oppgave som man har hatt mer enn en dags frist på...

Men ja, jeg er spent på hvordan det gikk da :)

Gjest Starya
Skrevet

Merka meg det, Fredagsbarn, men tenkte jeg skulle se mellom fingrene med det... :ler:

Skrevet

Et særemne har man stort sett lengere tid på en et par dager..

Skrevet

Jeg skrev om antisemittisme under andre verdenskrig og fikk S husker jeg. Men vi brukte 2 måneder eller noe på det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...