Gjest Toro_Jenta Skrevet 27. juni 2007 #1 Del Skrevet 27. juni 2007 rommet er sørvendt og nokså stort men har mange små dører og sånn rundt forbi hva slags farger ville dere valgt? Jenta er ett år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. juni 2007 #2 Del Skrevet 27. juni 2007 eggeskallfarget og heller hatt det gøy med å male dørene i forskjellige farger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heffalumpen Skrevet 27. juni 2007 #3 Del Skrevet 27. juni 2007 Drøm! Jeg elsker den fargen... veeeeeldig dus rosafarge... Jeg har den på soverommet vårt, og har gitt klar beskjed til gubben om at får vi en jente en gang skal rommet males i denne fargen.... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Toro_Jenta Skrevet 27. juni 2007 #4 Del Skrevet 27. juni 2007 Drøm! Jeg elsker den fargen... veeeeeldig dus rosafarge... Jeg har den på soverommet vårt, og har gitt klar beskjed til gubben om at får vi en jente en gang skal rommet males i denne fargen.... :rødme: er det en jotun farge?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Toro_Jenta Skrevet 27. juni 2007 #5 Del Skrevet 27. juni 2007 jeg fant drøm jeg syns den var litt for blålig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melina Skrevet 27. juni 2007 #6 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg har tenkt å malle rommet til snuppa i en lys grønnfarge som heter tanke, jeg. Men så er jeg også veldig glad i grønt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Octavia Skrevet 27. juni 2007 #7 Del Skrevet 27. juni 2007 Har jentas rom i en farge som heter Ingefær. Lys, varm gul. Veldig fornøyd. Et tips er å kjøpe gardiner først og velge farge etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 29. juni 2007 #8 Del Skrevet 29. juni 2007 Tror jeg ville valgt en varm, lys gulfarge. Fint tips å velge gardiner første, lettere å matche maling etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2007 #9 Del Skrevet 30. juni 2007 Ville muligens valgt gul til ei så lita ei. Min 11 årige jente har Isturkis og trives veldig bra med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2007 #10 Del Skrevet 30. juni 2007 Vi har malt med 0005-y20r hvit narciss på barnerommet. Valgte den for å slippe å male opp igjen de første årene. Liker fargen godt, og med masse farger på tekstiler og leker, så blir det ikke kjedelig=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå