Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Hva er kostnadet på frakt osv når man handler fra ASOS? Rask levering? Har man bytte/returrett? Noen som har linker til lignende utenlandske nettbutikker som sender til Norge?
Gjest Tanita Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Hei! Jeg handla nylig der, og de var kjemperaske! Tok ikke mer enn 3-4 dager så var den i postkassa! Husker ikke frakten, men den er ikke spesielt dyr. Andre sider: victoriassecret.com fredericksofhollywood.com babyphat.com
lillesky Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Tråden er ryddet. KGs regler. - lillesky (mod)
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 7. juli 2007 #4 Skrevet 7. juli 2007 Hei! Jeg handla nylig der, og de var kjemperaske! Tok ikke mer enn 3-4 dager så var den i postkassa! Husker ikke frakten, men den er ikke spesielt dyr. Andre sider: victoriassecret.com fredericksofhollywood.com babyphat.com Tusen takk for tipset om babyphat.com. De har bukser i 36" innerbenslengde der! Nå må jeg bare finne ut av de snodige størrelsene deres, slik at buksen(e) passer oppe også. Noen som har handlet der, og kan oversette til norske eller engelske størrelser? Igjen: Tusen takk! Du er en lifesaver!
Aïda Bluebell Skrevet 7. juli 2007 #5 Skrevet 7. juli 2007 De har rask levering som Tanita sier, stort sett rundt 3-4 dager og jeg bor ikke i verdens navle I forhold til porto husker jeg ikke helt, men jeg har aldri bestilt for over 200,- og mener ikke jeg betalte stort for porto da.
Gjest Tweek Skrevet 7. juli 2007 #6 Skrevet 7. juli 2007 Det er vel forkjell på hva du kjøper. Ville ha et skopar fra asos engang men portoen kostet mer en skoene så da lot jeg være. Har ikke bestilt noe derfra enda, men har veldig lyst
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2007 #7 Skrevet 7. juli 2007 Vær oppmerksomme på at kvaliteten på både klær og sko er ganske variabel.
Gjest Tanita Skrevet 8. juli 2007 #8 Skrevet 8. juli 2007 Tusen takk for tipset om babyphat.com. De har bukser i 36" innerbenslengde der! Nå må jeg bare finne ut av de snodige størrelsene deres, slik at buksen(e) passer oppe også. Noen som har handlet der, og kan oversette til norske eller engelske størrelser? Igjen: Tusen takk! Du er en lifesaver! Bare hyggelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå