amles Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Usikker på om jeg henter den fredag eller lørdag? Har ikke fått noe ordentlig svar fra floristen, vi må vente an å se om de blomstene jeg ønsker er inne først.. Når henter dere brudebuketten og knappehulsblomstene?
kathrine79 Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Usikker på om jeg henter den fredag eller lørdag? Har ikke fått noe ordentlig svar fra floristen, vi må vente an å se om de blomstene jeg ønsker er inne først.. Når henter dere brudebuketten og knappehulsblomstene? Tror det er vanlig at de lager buketten dagen før og oppbevarer på kjølerom. Så om du har plass på kjølerom for å lagre de er det jo like greit å gjøre det dagen før. Jeg ville i hvert fall anbefalt å få sett blomstrene dagen før i tilfelle noe er gjort feil el. l. Buketten jeg fikk så ikke ut, og rosene var av dårlig kvalitet. Jeg fikk heldigvis ordnet med en ny på bryllupsdagen
honning Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Jeg skal ned og se på buketten på fredagskvelden, og hente den på lørdagen. Da kan de i tilfelle gjøre små justeringer dersom jeg syns det trengs. Sikkert greit å ringe butikken for å høre om du kan gjøre det samme, for jeg tror det kan være greit å hente den samme dag så den holder seg fin
Gjest 3llie Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Jeg skal se på brudebuketten dagen før, mannen henter knappehullsblomstene og brudepikeblomstene/blomsterstaven til brudesvennen på bryllupsdagen. Sjåføren henter min brudebukett og tar den med til salongen hvor han henter pappa og meg.
Gjest Sativa Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Lønner seg å hente den så sent som mulig på bryllupsdagen. For da kan de flinke floristene passe på den og freshe den opp så den holder seg frisk og fin så lenge som mulig. Brudgommen kan evt dra innom floristen og hente corsagene tidligere på dagen. (Evt pleier man å legge corsaget til brudens far og til evt brudebarn sammen med selve buketten, for de ankommer jo som regel kirken samtidig.)
Malama Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Min mann (da forlovede ) hentet dem "etter 11", før han møtte meg hos fotografen kvart på 12. Da hentet han også knapphullsblomstene, som ble fordelt til dem som skulle ha dem etterhvert som det var mulig. Dvs, han tok på sin, og forloveren også, siden det var min kjære manns sjåfør denne formiddagen. Min far fikk sin da jeg fikk bukketten min (han var min sjåfør denne dagen) og min svigerfar fikk sin utlevert når han kom til kirken. Det falt meg ikke inn å se på den før, men den var nyyydelig og perfekt, så det gjorde jo ikke noe.
Majabeth Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Gubben skal hente den før han drar til kirka.
Gjest Neria Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Mannen min hentet den på formiddagen den dagen vi giftet oss.
Kykkelikokos Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Mannen min skal hente knapphullsblomstene til han og forloveren hans, oppsatsene til kirken + buketten til brudepiken. Forloveren min henter min bukett og pappas knapphullsblomst mens vi er hos frisøren (det er nesten vegg i vegg).
*Emma* Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 Vi fikk buketten og knapphullsblomstene levert på stedet vi giftet oss. Hadde ikke sett buketten før jeg fikk dne i hånda 5min før jeg gikk opp "kirkegurvet"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå