Gjest Nefertiti Skrevet 13. mars 2003 #1 Del Skrevet 13. mars 2003 Hei Noen som har vært der? Er dette typiske turist-byer? Hva er verd å se der, og hvis dere skulle anbefale en, hvilken skulle det ha vært? Vurderer å reise dit, men liker best byer som er litt spesielle og hvor det er mye å se på, ikke bare turist butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilde Skrevet 17. mars 2003 #2 Del Skrevet 17. mars 2003 Heisann! Jeg har vært i Eastbourne, riktignok er det ganske mange år siden nå.. Det er veldig fint er om sommeren, det var pyntet med masse blomster osv. Men er masse engelske pensjonister som drar dit på ferie. Stranda var grei, men masse steiner. Trivelig pier med masse liv. Vil kalle det en koselig liten by, tror kanskje ikke det er den byen det er mest å se på, men nå vet ikke jeg hva du liker heller! vilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nefertiti Skrevet 17. mars 2003 #3 Del Skrevet 17. mars 2003 Virket det som en pensjonist plass eller var det mange unge der og? Ikke så gøy å reise en plass der det bare er pensjonister :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 18. mars 2003 #4 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg har vært i Eastbourne for ca 15 år siden på språkskole. Fikk samme inntrykk som Vilde, men det var også en haug med oss språkskole elever. Vi var ute hver kveld på barer og nattklubber og hadde det veldig gøy! Men mye kan jo ha skjedd på de årene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå