Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hva er bedre for huden? Å barbere seg med høvel og barberskum/gel, eller med barbermaskin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
*dytte*

Jeg vet ikke om det er bra å barbere huden idet hele tatt jeg. barberer ikke noe sted på kroppen min.. barberte meg nedentil før, men likte det ikke så jeg gikk over til brasiliansk voks, men for det må jeg vente på at alt skal gro.. Jeg vet ikke om jeg skal tilbake til høvvelen igjen.. vel, jeg vil gjerne følge med på svar her jeg også, hva er best for huden? og dere som barberer dere nedentil hvordan høvvel er det dere bruker?

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg har en mannlig slektning på over 80 som har forbausende lite rynker, og han mener bestemt at det er fordi han alltid har brukt barbermaskin og ikke høvel. Men jeg vet ikke egentlig hva som er best for huden sin del.

Det blir vel fremdeles glattest med høvel.

Skrevet
Jeg har en mannlig slektning på over 80 som har forbausende lite rynker, og han mener bestemt at det er fordi han alltid har brukt barbermaskin og ikke høvel. Men jeg vet ikke egentlig hva som er best for huden sin del.

Det blir vel fremdeles glattest med høvel.

Hmm, jeg trodde det var prat om no heelt annet :overrasket:

Gjest Elfrida
Skrevet

Spørsmålet var vel hva som er best for huden av høvel eller barbermaskin? Det blir vel det samme hvor man barberer seg? Effektene ser man vel først på lang sikt.

Gjest Elfrida
Skrevet

Jammen tror du det er forskjell på hva som er best for huden rundt omkring på kroppen? Leggene tåler vel mer enn ansiktet, men det er da hud for det.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg får bare problemer med huden hvis jeg bruker barbermaskin, syns høvel er mye bedre. Tror også at hvis man bruker en bra barberkrem, så er det bedre for huden enn å bruke maskin.

Gjest Gjest
Skrevet

Får mindre kviser og lignende med høvel, men de der slipehanskene er det jeg liker best. Barbermaskin har jeg gitt opp, men det kan like gjerne være pga at den jeg har brukt er GAMMEL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...