Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Noen gode tips til en liten oppmerksomhet til de som jobber på avdelingene til mine to barn? Vi flytter, så de slutter i barnehagen nå. Skulle gjerne gitt dem ett eller annet for å vise at vi setter pris på den gode jobben de har gjort. Noen småoriginale tips? Ikke noe dyrt...
måneperle Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 En eske konfekt til pauserommet? Eller en flaske vin til hver? Eller en dekorasjon de kan nyte sammen med barna i bruksområdet?
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Du kan for eksempel kjøpe en liten bolle og fylle den med en pose med Twist og pakke det inn i selofan -og så må du huske å skrive et lite kort til de ansatte..
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Kjenner du de ansatte litt? Vet du hva de liker, om de drikker kaffe eller te? Kjøp gavepose på Nille (billige) og fyll med kaffe/te, såpe eller en bok. Skriv et kort med et dikt som passer til barnas relasjon med akkurat den voksne.
Gjest StockDama Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Konfekt og kake var alltid godt motatt der jeg jobbet, når jeg tenker meg om så hadde vi nesten alltid noe slikt på pauserommet =D godt var det da
Gjest Peppa Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Vi gav hver ansatte et krus med barnehagebildet av alle ungene i avd. Det var en kjempehit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå