Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Tenkte å ta barna med på Tusenfryd i år. Er det noen som vet om noen fine campingplasser i området?

Vi skal bo i Telt, så det må være litt standard på campingplassen.

Skrevet

Du har også Bogstad Camping ved Bogstadvannet. 14 min kjøring fra Sentrum. Og så har du Ekeberg Camping, den ligger nærmest sentrum, med en fantastisk utsikt over byen. Her oppe er det og veldig store friareal og greier

Gjest Silmarill
Skrevet

Disse vet jeg om ihvertfall!

Bogstad Camp & Turistsenter Ankerveien 117 Oslo Vest

Ekeberg Camping Ekebergveien 65 Oslo Øst

NAF Camp ADM:Østensjøveien 14,

Oslo Fjordcamping Ljansbrukveien 1 Oslo omegn

:)

Gjest Gjest
Skrevet
NAF Camp ADM:Østensjøveien 14,

Ikke mye camping der gitt. Dette er hovedkontoret til NAF.

Gjest Silmarill - utlogga nå :-)
Skrevet
Ikke mye camping der gitt. Dette er hovedkontoret til NAF.

åja, :ler:

Gjest vimselot
Skrevet

Bogstad har i alle fall en fin strand ved Bogstadvannet. Sjekk værer før du bestemmer deg.

Har aldri hørt noe dårlig om campingsteder i Oslo eller utenfor, men har ikke vært der selv.

Tror de er så ofte besøkt i alle fall sommerstid, at du nesten bør bestille plass. Om Tusenfryd er det egentlige målet, har de en ok camping utenfor Moss også. Husker ikke navnet, Jeløya trur jeg. Har aldri hørt noe annet enn positivt om de jeg nevner nå, og de har hatt med seg småbarn.

;)

Gjest Mayamor
Skrevet (endret)

Likte oss dårlig på Fjord Camp vi... Alt for mange folk stuet inn på området og dårlig stell på sanitærannleggene. :sjenert:

Ekeberg var vi fornøyd med. :tommel:

Bogstad har vært fullt hver gang.

Der ligger en annen på høyre side av motorveien på vei til Sverige like ved en Mc Donalds mener jeg. Men jeg vet ikke navnet på den.

Endret av Mayamor

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...