honey21 Skrevet 27. juni 2007 #1 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg må skifte olje og oljefilter på bilen min snart. Er det noen som har tips om hvor det er billig/billigst i Oslo å gjøre dette? Helst innenfor bomringen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill - utlogga nå :-) Skrevet 27. juni 2007 #2 Del Skrevet 27. juni 2007 Da antar jeg du mener FULL oljeskift! Du bør høre med Snapdrive http://www.snapdrive.no/oslo_ie3.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silmarill - utlogga nå :-) Skrevet 27. juni 2007 #3 Del Skrevet 27. juni 2007 på Snapdrive var det visst veldig fullt ser jeg Ring å hør her da vel: http://www.nettkatalogen.no/bransjelist/ol...ft%20oslo/1.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Espen D Skrevet 7. oktober 2009 #4 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg må skifte olje og oljefilter på bilen min snart. Er det noen som har tips om hvor det er billig/billigst i Oslo å gjøre dette? Helst innenfor bomringen Hei! Jeg brukte disse sist hvertfall, billige og rask service: http://www.io.no/ Full rulle dekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glør Skrevet 7. oktober 2009 #5 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Oljeskiftekspressen, holder til i Kirkeveien på ring2, ved ullevål sykehus. De har drop-in. Endret 7. oktober 2009 av Glør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Aina_* Skrevet 17. oktober 2009 #6 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det billigste er å gjøre det selv. Det gjorde jeg:) Men husk å kjøp litt dyr olje hvis bilen din er ganske ny. Men er det en gammal ford foreksempel så liker den all olje, nesten. hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. oktober 2009 #7 Del Skrevet 17. oktober 2009 Det billigste er å gjøre det selv. Det gjorde jeg:) Men husk å kjøp litt dyr olje hvis bilen din er ganske ny. Men er det en gammal ford foreksempel så liker den all olje, nesten. hehe.. Klarer man å skifte sånt selv? Uten en hel masse utsyr, eller kunnskap om bil? Fylle på olje klarer jeg selvsagt selv, men fra tid til annen så skal det jo skiftes helt og det vet ikke jeg hvordan man gjør hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #8 Del Skrevet 17. oktober 2009 Klarer man å skifte sånt selv? Uten en hel masse utsyr, eller kunnskap om bil? Fylle på olje klarer jeg selvsagt selv, men fra tid til annen så skal det jo skiftes helt og det vet ikke jeg hvordan man gjør hvertfall. Jada, du trenger en oljefilterklype og et kar som får plass under bilen så olja renner nedi. Biler har filteret plassert på forskjellige steder. noen trenger du ikke jekke opp i det hele tatt, men jeg måtte jekke opp og ta av høyre forhjul. Oljefilteret kjøper du på biltema. Det er gøy å gjøre sånne ting selv synes jeg:) Men jeg mekker latt på fritiden også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #9 Del Skrevet 17. oktober 2009 Selv har jeg vært redd for å få problemer med å bli kvitt den gamle olja. Vet ikke hvor man kan få levert den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #10 Del Skrevet 17. oktober 2009 Selv har jeg vært redd for å få problemer med å bli kvitt den gamle olja. Vet ikke hvor man kan få levert den. Går det ikke an å levere slikt spesialavfall på bensinstasjoner eller på miljøstasjonene som er rundt omkring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå