Gjest Frk Åberg Skrevet 26. juni 2007 #1 Del Skrevet 26. juni 2007 Vi har en balkong som er "gjennombrutt", eller hva jeg skal si. Det er ikke noen plate som vegg rundt balkongen, men et slags metallgitter, som gjør at det blir mye innsyn. Jeg lurer på om noen vet hvor man kan få kjøpt skjerming i stoff som man kan feste på selve balkong"veggene"? Tror de solgte det på Ikea før, men kan ikke se at de har det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bodillen Skrevet 26. juni 2007 #2 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg er ganske sikker på at du kan få tak i det der de selger markiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2007 #3 Del Skrevet 27. juni 2007 ikea hadde tidlig i sommer de har salg nå, mulig de har igjen noen....... hadde hvit, mørk blå og stripete.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annemsk Skrevet 27. juni 2007 #4 Del Skrevet 27. juni 2007 De har markisestoff på Åhléns, men da må man sy selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå