mamma_mia Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Har tenkt litt på dette med morgengave nå.. Aner ikke hva jeg eventuelt skal gi.. Dessuten begynner lommeboka mi og bli ganske skral Er snart blakk.. Noen tips?
enerland Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Jeg skal gi, men har laget et gavekort på dykkekurs som han skal få morgenen etter. Så betaler jeg det over sommeren når bryllupet er oppgjort :-)
*Emma* Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Nei vi hadde avtalt at vi ikke skulle bruke penger på det....lievel hadde han kjøpt uten at jeg visste det....
Kykkelikokos Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Kommer ikke til å gi noe. Lommeboken begynner å bli ganske skrapet her også.
Gjest 3llie Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Han får morgengave ja, og to dager etter har han bursdag... så lommeboka mi har det ikke godt for tiden.
*Mina* Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Vi ga ikke til hverandre, for bryllupet var gave nok.
Malama Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Vi ble enige om å droppe morgengave, vi ga hverandre bryllupsfesten, og reiser på bryllupsreise. Han har jo bursdag en uke etter at vi giftet oss... og jeg sliter med å finne på hva han skal få der. For en gangs skyld holdt han seg til avtalen også, vi ga ikke hverandre morgengaver.
lisse Skrevet 27. juni 2007 #11 Skrevet 27. juni 2007 lag noe som representerer dere, feks en "scrapbook" med bilder og små historier om dere to. Koster ikke alt for mye og vil gi ham minne for livet og noe å titte på om mimre tilbake til ...la noen sider stå tomme så dere kan fylle ut etterhvert som dere skaper nye minner sammen
kathrine79 Skrevet 27. juni 2007 #12 Skrevet 27. juni 2007 Vi gav hverandre morgengaver, han fikk et album med meg i brudeundertøyet. Han ble veeeldig fornøyd, hehe... Jeg fikk en kjempefin ring av han, i tillegg fikk jeg en kurv med 4 vinflasker. Vinene er plukket ut med hensyn til lagring i hhv. 1, 2, 3 og 4 år. På hver av flaskene er det et kort. Det første kortet skal åpnes på vår første bryllupsdag og vi skal kose oss med vinen. Andre kort og vin på andre bryllupsdag osv. Syns dette var en utrolig fin gave
Branna Skrevet 27. juni 2007 #13 Skrevet 27. juni 2007 Vi skal gi hverandre gaver, men ikke nødvendigvis på morgenen etter. I og med at vi begge skal gi hverandre noe som vi kan bruke på bryllupsdagen, har vi blitt enige om å gi hverandre gaven på forhånd. Vi vet ikke hva vi skal gi hverandre, da, men gaven min er så kjedelig at jeg tror han mistenker noe. Skal kjøpe mansjettknapper i tofarget gull med våre initialer gravert på. Men for å overraske han skal jeg også kjøpe et armbånd i sølv med plate som jeg graverer navnene våre på, som han skal få morgenen etter bryllupet.
Gjest Ballerina Skrevet 29. juni 2007 #14 Skrevet 29. juni 2007 Vi skal ikke gi hverandre morgengaver. Vi bruker nok penger på bryllupet så da bruker vi heller pengene på nye ringer Jeg ønsker meg nye og kjære sier ja og syntes det var greit for da slapp han unna morgengaven
evilla Skrevet 29. juni 2007 #15 Skrevet 29. juni 2007 Vi skal gi hverandre morgengaver, men vi har begge bursdag rett etterpå, så det blir en morgengave/bursdagsgave.
Dinah Skrevet 29. juni 2007 #16 Skrevet 29. juni 2007 (endret) Jeg synes det er koselig med morgengave så lenge man ikke overgår i prisklasse og størrelse. Speilreflekskamera o.l synes jeg overgår seg selv... Men det er min mening. Jeg velger å gi (snart) mannen min en slåbrokk (vet ikke hvordan det staves) for det er noe han kan ha på seg om morgenen på hotellet. Jeg har også tenkt å finne meg en fin neglisjè så vi kan være fine begge to som herr og fru nygift. Endret 29. juni 2007 av Dinah
kamela Skrevet 29. juni 2007 #18 Skrevet 29. juni 2007 Vi gjorde det. Jeg fikk smykke og han fikk en hobbyting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå