Gjest senora Skrevet 26. juni 2007 #1 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg liker Lynette best. Den mest troverdige rollefiguren og den jeg identifiserer meg mest med...Hva med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 27. juni 2007 #2 Del Skrevet 27. juni 2007 Ja, enig. Ikke at jeg har en skokk med unger som Lynette, men hun virker den som er mer..hm.. "down to earth". Susan er irriterende med sin vimsete fremtoning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teklype Skrevet 27. juni 2007 #3 Del Skrevet 27. juni 2007 Ja, Lynette her også, med Bree på en god 2. plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 27. juni 2007 #4 Del Skrevet 27. juni 2007 Lynette her også, gitt. Vet ikke hvem av de andre jeg liker nest-best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 27. juni 2007 #5 Del Skrevet 27. juni 2007 Gabrielle, med Lynette på andreplass. Liker ikke vimsete Susan... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 27. juni 2007 #6 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Edie, selv om jeg ikke vet om hun regnes med de "orginale" fruene. Liker også Gabrielle. Endret 27. juni 2007 av Advena Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Veronica Mars Skrevet 27. juni 2007 #7 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg liker Susan best. Identifiserer meg med at hun er så vimsete og klønete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 27. juni 2007 #8 Del Skrevet 27. juni 2007 Lynette og Gabrielle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 27. juni 2007 #9 Del Skrevet 27. juni 2007 Liker best Lynette som person. Men merker likevel at jeg er mest opptatt av hva som skjer med Susan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juni 2007 #10 Del Skrevet 28. juni 2007 Gabrielle er morsomst. Bree er mest intressant. Lynette er så ekstremt stereotypisk. Susan er irriterende og teit, og en overfladisk rollefigur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 30. juni 2007 #11 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg liker alle. Jeg synes Susan er mest interessant som person, og jeg synes Teri Hatcher er en fantastisk komisk skuespiller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma_mia Skrevet 30. juni 2007 #12 Del Skrevet 30. juni 2007 Liker alle på hver sin måte.. men Edie kan bli litt for mye iblant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 7. juli 2007 #13 Del Skrevet 7. juli 2007 Bree Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 7. juli 2007 #14 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg tror jeg å liker lynette best. Hun er så ufattelig rå noen ganger og er veldig tøff. Men alle de er jo forskjellige og hver av dem har noe jeg blir facinert over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2007 #15 Del Skrevet 7. juli 2007 Gabrielle :icon_smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miel Skrevet 13. juli 2007 #16 Del Skrevet 13. juli 2007 Liker best Lynette som person. Men merker likevel at jeg er mest opptatt av hva som skjer med Susan. Samme her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 13. juli 2007 #17 Del Skrevet 13. juli 2007 Bree. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gravenstein Skrevet 13. juli 2007 #18 Del Skrevet 13. juli 2007 Lynette, hun er beintøff når det gjelder - men som Frk Åberg og Miel - er jeg veldig opptatt av Susan, ting skjer liksom bare med henne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 14. juli 2007 #19 Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg liker best Lynette, hun er rå den dama der. Gabrielle er kjempemorsom. Hun kommer som en god nummer to. Ellers synes jeg Susan er ganske "annoying", men som flere her sier, jeg er også opptatt av henne og hva som skjer videre i livet hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 18. juli 2007 #20 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg liker alle på hver sin måte... Susan er så vimsete og klønete og skjønn Lynette er en skikkelig tøffing med girl-power Gabrielle er dødskul og får det som regel som hun vil Bree er facinerende ordentlig Hvis jeg må velge: Susan på førsteplass, Gabby på andre, Lynette på tredje og Bree på fjerde. Digger serien og synes det er helt uutholdelig å måtte vente helt til slutten av september før sesong 4 begynner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå