Gjest Renholdsarbeider Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Jeg vet dere får massevis av denne typen innlegg her, så føl dere frie til å ignorere meg hvis dere er fed up! Ok, jeg har nettopp begynt med Basiron mot de tilstoppa porene mine, og i den anledning lurte jeg på om noen har en passende dag- og/eller nattkrem å anbefale meg, siden jeg sikkert kommer til å trenge litt ekstra fukt. Hvis jeg har forstått huden min riktig, har jeg fet underhund og tørr (litt flassende) overhud. Porene mine er store og fulle av talg, og jeg får kviser innimellom, men holder disse i sjakk med Feminil. Jeg vil helst ikke gå over 200 kroner, samme om jeg får tips om krem fra Vita eller Strawberrynet... Når det gjelder rens, bruker jeg bare Lactacyd til å vaske meg med. Det holder fint til daglig bruk, men jeg vil gjerne begynne en skrubb/litt dypere rens/maske en gang eller to i uken. Noen som har noen forslag som er forholdsvis rimelige i pris? Siden jeg først er i gang med renovasjon, har jeg bestilt meg en foundation fra bareMinerals (krysser fingra for riktig farge!), og tenkte kanskje jeg skulle høre om noen av dere har noen tips til andre essensielle produkter derfra? Jeg venter selvsagt til jeg ser om foundationen faller i smak, men kommer til å notere meg eventuelle innspill. Så, for å oppsummere: 1. Kremer! 2. Rensende saker til ansiktet! 3. bareMinerals! Tuusen takk i tilfelle noen har kommet gjennom alt maset mitt og fremdeles gidder å svare meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå