Gjest Still crazy Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Mange fantaserer om jentesex og andre ting, og bra er det. Flott at folk er åpne om slikt. Jeg har en heftig fantasi som også såvidt har vært tema i tidligere tråder, nemlig bisex. To menn og en dame, alle koser seg sammen. Virker som det er litt sært og lite aksept for dette. Noen som har noen tanker om dette? Drømmer om dette konstant. Har sett det på film og tente noe vanvittig.
Gjest Gjest_Nora_* Skrevet 29. juni 2007 #2 Skrevet 29. juni 2007 Det er vel rimelig stor aksept for dette tror jeg,mange drømmer jo om ulike trekanter osv osv. Har da hørt/lest om mange som fantaserer om dette.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2007 #3 Skrevet 29. juni 2007 Mange fantaserer om jentesex og andre ting, og bra er det. Flott at folk er åpne om slikt. Jeg har en heftig fantasi som også såvidt har vært tema i tidligere tråder, nemlig bisex. To menn og en dame, alle koser seg sammen. Virker som det er litt sært og lite aksept for dette. Noen som har noen tanker om dette? Drømmer om dette konstant. Har sett det på film og tente noe vanvittig. Dette er da helt vanlig. Det virker bare som det er mer akseptabelt med to damer og en mann fordi menn er den gruppen som brauter og hyler mest og høyest om hvordan de vil ha det i blader, filmer og overalt ellers. Kvinner markedsfører og nevner det ikke så ofte at de synes det høres spennende ut med to menn og seg selv, men det gjør mange kvinner! Menn kan jo blir tilfredstilt av å ha med seg to kvinner. Samtidig bør menn huske på at svært mange kvinner kan tenke seg mye heller å være i lag med to menn (fremfor en annen kvinne...) Bare så det er nevnt.
Gjest Gjest Skrevet 29. juni 2007 #4 Skrevet 29. juni 2007 Mange fantaserer om jentesex og andre ting, og bra er det. Flott at folk er åpne om slikt. Jeg har en heftig fantasi som også såvidt har vært tema i tidligere tråder, nemlig bisex. To menn og en dame, alle koser seg sammen. Virker som det er litt sært og lite aksept for dette. Noen som har noen tanker om dette? Drømmer om dette konstant. Har sett det på film og tente noe vanvittig. Det finnes da vel ikke noe bedre enn en mann som kan berøre hele kroppen og tilfredstille det meste og samtidig holde på med en annen mann. Det må være den optimale nytelse for en kvinne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå