Gjest Paul Mitchell Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Har du prøvd noen hårprodukter fra Paul Mitchell ? Lurer på om noen har prøvd serumet Super Skinny Seum eller hårskummet Sculpting Foam ? Har selv sjampo og balsam derfra, og liker de veldig godt. Har netopp bestilt Super Skinny Serum fra LF. Frisøren min brukte det på meg sist gang jeg var å klipte meg , og håret ble veldig mykt og godt <3
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Det lurer jeg også på ! ingen som har prøvd noe fra paul mitchell ?
Gjest Keycha Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Har du prøvd noen hårprodukter fra Paul Mitchell ? Lurer på om noen har prøvd serumet Super Skinny Seum eller hårskummet Sculpting Foam ? Har selv sjampo og balsam derfra, og liker de veldig godt. Har netopp bestilt Super Skinny Serum fra LF. Frisøren min brukte det på meg sist gang jeg var å klipte meg , og håret ble veldig mykt og godt <3 Jeg har prøvd Super skinny serum og jeg synes det var veldig bra Har inntrykk av at produktene til Paul Mitchell generellt er gode...
Gjest Paul Mitchell Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har prøvd Super skinny serum og jeg synes det var veldig bra Har inntrykk av at produktene til Paul Mitchell generellt er gode... Å, så bra! Ja, jeg liker produktene til Paul Mitchell selv
Gjest Minda Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Jeg har prøvd sculpting foam ! Det var skikkelig bra til mitt krøllete hår =) anbefales ;-)
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. juni 2007 #7 Skrevet 29. juni 2007 Hvor selges det merket? Hos frisører : ]]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå