Mosquito Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Størrelsen er 36 under og 34 over. Fasongen er: Slank midje tilhørende str 34, men hofter som passer best en 36. Korte bein som passer en 30-lengde. Konklusjon: De fleste bukser er for lange på beina (ikke det største problemet, kan ordnes) Men, det er vesentlig værre når man: 1. Ikke får buksene over hoftene, eller 2. Man får faktisk buksene over hoftene, men de henger og slenger rundt livet. Det gjør buksejakten til en kilde til stor frustrasjon. For å få noe som kan være i nærheten av å passe, må derfor buksene være så lave i livet at de henger godt nede på hoftene, hvilket igjen kan føre til fare-på-ferde om man bøyer seg for langt fram.... Noen som har et par tips å komme med ?
Saeria Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Kanskje noen av Lee sine modeller, særlig de med stretch kan være noe for deg. De kommer i små størrelser og er fine for oss med litt hofter. Selv er jeg en ordinær størrelse med litt over hoftene og Lee er supert til meg. Min søster også og hun er veldig slank med litt hofter.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Jeg er også slank, med veldig stor omkretsforskjell på livet og hoftene, for å si det sånn. Jeg har noen leebukser som sitter fint på meg, de kunne godt vært bittelitt strammere i livet, men de er ikke så løse at det ikke enkelt kan løses med et lite belte. Og endel Only-bukser sitter veldig godt på sånn type kropp. Og så har jeg en crocker. Husker ikke nummeret akkurat nå - den sitter faktisk både pent over hoftene og helt stramt i livet.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Jeg er også slank, med veldig stor omkretsforskjell på livet og hoftene, for å si det sånn. Jeg har noen leebukser som sitter fint på meg, de kunne godt vært bittelitt strammere i livet, men de er ikke så løse at det ikke enkelt kan løses med et lite belte. Og endel Only-bukser sitter veldig godt på sånn type kropp. Og så har jeg en crocker. Husker ikke nummeret akkurat nå - den sitter faktisk både pent over hoftene og helt stramt i livet. Hva slags Lee modell kjøper du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå