Gjest njy Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 orket ikke mere med samboeren... for fra han i går. har 2 barn , en på 3 og ei på 1. hvor mye penger for jeg ? noe jeg kan søke på ?
liv Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Har du jobb? Du kan få overgangstønad (opp til ca 9000, avhengig av din inntekt) samt at du får barnebidrag og barnetrygd for tre. Du søker alt hos NAV. Bor du i en leilighet der eier har lån i husbanken kan du søke om bostøtte.
Far til 2 Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 orket ikke mere med samboeren... for fra han i går. har 2 barn , en på 3 og ei på 1. hvor mye penger for jeg ? noe jeg kan søke på ? Du kan vel ikke bare ta ungene under armen og dra, uten å ha mekling ? Nå kan han nekte å skrive under flyttemelding på ungene og du sitter igjen alene et annet sted. Mulig jeg misforstod deg, men for meg hørtes det ut som en impulshandling.
wicci Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Hvis du bare dro så burde du kanskje latt barna være i sitt eget trygge hjem? Skjønner ikke hvor du vil med innlegget. Du sier jo ingenting om situasjonen.
Gjest Gjest Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 orket ikke mere med samboeren... for fra han i går. har 2 barn , en på 3 og ei på 1. hvor mye penger for jeg ? noe jeg kan søke på ? Du kan ikke bare dra fra barnas far sånn uten videre så sant det ikke forekommer mishandling, narkotikamissbruk o.l. Du bær ta kontakt med et familiekontor å snakke med dem om din situasjon. Når det gjelder penger så leser du det Liv skrev.
Tule Skrevet 28. juni 2007 #6 Skrevet 28. juni 2007 hei jeg sier meg enig med di andre, og haper at faren er en god far siden du na har git han et veldig got kort pa handen for og fa omsorgen, det er heler ingenting som tilsier at du kan besteme omsorgen alene det er hans barn ogsa vis det ike er barn du har hat fra for og da er dete en meklingsak hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå