Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Nå har jeg lyst til å begynne å lese en ny bokserie men vet ikke hvilken, det er jo så mange å velge imellom. Har lest Havets datter, den likte jeg godt..... å kan tenke meg noe lignende. Har lest første boken til en serie som heter Elisabeth men jeg vet ikke..... Noen forslag?
storesøs Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Kan anbefale Kystfolket, Arvesynd og 3 søstre. Syns alle de seriene er bra
Gjest Ulva35 Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Kan anbefale Kystfolket, Arvesynd og 3 søstre. Syns alle de seriene er bra Helt enig med deg. Jeg leser massevis av serier og kystfolket og arvesynd er bra, Tre søstre synes jeg er sånn midt på treet. TS: Du har lest havets datter. Samme forfatter har skrevet bokserien Thea som fremdeles kommer ut. Like bra. Storgårdsfolk, Hannah, Amerika, Sara Vakker er også bra. Og mange flere som jeg ikke kommer på i farta.
Amanlis Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Jeg har lest Arvesynd, og serien er bra. Enkel og fengende lesing. Nå leser jeg Kystfolket, Rosehagen og I krig og kjærlighet, det er greie serier alle tre.
annamaria8 Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Har lest en bok fra en "kiosk"serie som jeg husker jeg likte godt, men husker ikke hvilken! Kan noen hjelpe? En kvinne bodde sammen med en bøddel. Hun var urtekjenner. Datteren leste hos en prest. Bøddelen ble myrdet i slutten av boken.
Gjest Ulva35 Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Det kan være Livets døtre du snakker om, men det minner også om en bok i serien Isfolket. Men er det fra isfolket har du lest en bok langt ute i serien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå