Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 For noen uker siden tok jeg mange små striper i håret mitt, som er kommunebrunt. Det ble ganske blondt, og jeg var fornøyd Men når jeg tenker meg om, er jeg slik som jeg i utgangspunktet var før jeg stripet meg Hva kan ha skjedd? Jeg har hjemmefarget det før, men det er to år siden. Trodde bleiking var permanent
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Glemte å si at det er en frisør som stripet det...
Gjest itla Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Jeg ble litt bekymret for at du hadde mistet håret som følge av blekingen.
Gjest Pax Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Jeg ble litt bekymret for at du hadde mistet håret som følge av blekingen. Ja, det trodde jeg og.
liv Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 bleking er permanent, det som har skjedd er at hårstråene har blandet seg med de andre og synes mindre. Eller så har de stipet med minicolor... Ikke blekemiddel....
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Må da være måte på blanding da Det er jo ikke vits i når det går vekk etter et par vask! Er vel ikke sånn normalt...
Gjest Saramia Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Sorry altså, men jeg trodde også at du hadde mistet håret...
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 Sannsynligvis har vel alt håret ditt bli bleket av solen, så stripene du har tatt synes ikke lenger. Når jeg farger eller striper håret før sommeren synes det ikke etter noen uker. Men det er jo bra også, siden det ikke blir noen ettervekst.
Gjest Borghild Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 jeg også trodde håret var vekk! Bra det ikke var det da selvom det er kjipt at fargen gikk ut.
Sweetiepie Skrevet 29. juni 2007 #10 Skrevet 29. juni 2007 Man har reklamasjons rett til frisører også, så er du ikke fornøyd, synes jeg du skal gå tilbake! Du kjøper ett "produkt" hos frisøre, som det er fullt mulig å reklamere på. Vi ser helst at våre kunder kommer tilbake innen en uke, så hurry up=)
Gjest Saramia Skrevet 29. juni 2007 #11 Skrevet 29. juni 2007 jeg også trodde håret var vekk! Bra det ikke var det da selvom det er kjipt at fargen gikk ut. Det ser ut som om håret ditt er vekk og hvis en skal se på bilde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå