Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kan de være intr.i deg men allikevel så sjenert at de ikke gjør noe med det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

For det virker på meg at når fortvilte damer (inkludert meg..) analyserer her og lurer på om amnnen er intr. selv om han ikke har ringt,sendt sms,osv så får de ALLTID til svar at da er ikke fyren intr..Skjønner at det kanskje er det mest opplagte men..

Gjest Mysticgirl
Skrevet
For det virker på meg at når fortvilte damer (inkludert meg..) analyserer her og lurer på om amnnen er intr. selv om han ikke har ringt,sendt sms,osv så får de ALLTID til svar at da er ikke fyren intr..Skjønner at det kanskje er det mest opplagte men..

Han kan være sjenert og ikke tørr å skrive til deg, for han er usikker på om du er det.

Men han kan være interessert fordet!

Gjest Gjest
Skrevet

Hadde nærmest lova meg selv å ikke drive med analysering eller noe slikt av noe slag...

Har skrevet ett par knøttsmå mld til han på facebook (uff...så fjortiss dette er...) og de har han svart på.men intet hørt nå mer. Fikk vite av ei som vet av han fra før at han visstnok er sabla sjenert..Men hvor mye hold er det i det? Hvor lenge kan jeg unnskylde han med at han sikkert bare er sjenert?

Liker ikke å være småbetatt av mannfolk..blir jo bare krøll..enkelte sier; er han intr så vil han vise det før eller senere. Men er nå det sant? Eller sier jeg det bare for å trøste meg selv?..åhhh..sukk..Skulle ønske jeg ga f og tok kontakt og var tøffere til å tåle sanneheten.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Hadde nærmest lova meg selv å ikke drive med analysering eller noe slikt av noe slag...

Har skrevet ett par knøttsmå mld til han på facebook (uff...så fjortiss dette er...) og de har han svart på.men intet hørt nå mer. Fikk vite av ei som vet av han fra før at han visstnok er sabla sjenert..Men hvor mye hold er det i det? Hvor lenge kan jeg unnskylde han med at han sikkert bare er sjenert?

Liker ikke å være småbetatt av mannfolk..blir jo bare krøll..enkelte sier; er han intr så vil han vise det før eller senere. Men er nå det sant? Eller sier jeg det bare for å trøste meg selv?..åhhh..sukk..Skulle ønske jeg ga f og tok kontakt og var tøffere til å tåle sanneheten.

Min mann var ikke noe flink på å vise at han var ordentlig interessert i meg.

Det gikk så langt at jeg begynte å være sammen med en annen som likte meg,for jeg trodde jo ikke han var interessert på den måten i det hele tatt.

Men sannheten kom jo senere når vi snakket i lag.

Han var jo helt vill etter meg, men for sjenert til å vise det!

Skrevet

Ja, det skjedde på ungdomsskolen. Har ikke oppevd det i voksen alder, men det finnes nok mennesker som er så sjenerte likevel. Uansett, sjenerte gutter er da bare søte. Men ja, kjedelig hvis de er så sjenerte at man tror de ikke er intr. eller i verste fall ikke liker deg.

Gjest Kristin_
Skrevet

Det er mange sjenerte gutter og menn der ute. Mange forventer jo at menn alltid skal være initiativtagere, noe som er ganske stressende for menn som ikke liker å ta intiativ. Det er jo tross alt en stor sjanse å ta å si at man er interessert i noen, man kan risikere å bli avvist og det svir. Enkelte "løser" dermed det problemet ved å aldri våge å si noe selv.

Hvis du virkelig liker personen burde man jo tørre å høre hvor landet lå (selv om dette er utrolig mye lettere sagt enn gjort) men for mange vil det nok være en lettelse at andrepart tar føringen. Dette kan gjelde ham også.

Skrevet

Klart han kan være interessert selv om han ikke tar initiativ. Spørsmålet er om du er interessert i å være sammen med en mann uten initiativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...