MAcy Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 hvor bestilte dere??Hva kostet det og hvor leng tid tok det før de kom. Tror vi kommer til å ha noen med trykk om vi ikke er forsent ute og noen butikk kjøpte. Hva skal/ gjorde dere???
evilla Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Har ikke komt på at en kan trykke servietter selv. Lurer også på hvor en kan gjøre dette?
kathrine79 Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 www.bryllupsbutikken.no lverer servietter med trykk. Vi hadde tøyservietter, men bestilte invitasjoner og kirkeprogram der. Leveringstid 10-14 dager. Vi ble veldig fornøyd med begge deler!
Malama Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Ehh... jeg kjøpte røde "Duni" servietter på binders jeg, til middagen. Disse brettet jeg som et hjerte, det ble flott. Til kaffe fikk jeg ikke tak i det jeg hadde tenkt meg (med brudepar på) for jeg trodde denslags kunne kjøpes på en butikk, men jeg måtte sikkert bestilt det en plass. Men, vi fant lekre servietter med røde roser på (buketten min og blomstene på bordet var basdert på røde roser) på en bokhandler... en dag eller to før bryllupet. Jada, siste liten, men det gikk så fint så
Ray Skrevet 28. juni 2007 #5 Skrevet 28. juni 2007 Ehh... jeg kjøpte røde "Duni" servietter på binders jeg, til middagen. Disse brettet jeg som et hjerte, det ble flott. Til kaffe fikk jeg ikke tak i det jeg hadde tenkt meg (med brudepar på) for jeg trodde denslags kunne kjøpes på en butikk, men jeg måtte sikkert bestilt det en plass. Men, vi fant lekre servietter med røde roser på (buketten min og blomstene på bordet var basdert på røde roser) på en bokhandler... en dag eller to før bryllupet. Jada, siste liten, men det gikk så fint så Hvordan brettet du serviettene? Er det vanskelig?
Gjest Gjest Skrevet 30. juni 2007 #6 Skrevet 30. juni 2007 Ehh... jeg kjøpte røde "Duni" servietter på binders jeg, til middagen. Disse brettet jeg som et hjerte, det ble flott. Har også tenkt å ha hjerteservietter...menneh, hvordan ble de når gjestene brettet de ut igjen?? Ser for meg at de ikke er såå fine da mer
Chiquita Skrevet 30. juni 2007 #7 Skrevet 30. juni 2007 (endret) Ser for meg at de ikke er såå fine da mer Skal serviettene være fine etter at de er brettet ut (og brukt) også???? Endret 30. juni 2007 av Chiquita
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #8 Skrevet 1. juli 2007 Skal serviettene være fine etter at de er brettet ut (og brukt) også???? Jaaa de må være fine helt til bryllupet er over, tenkte bruke de til en annen anledning også Tenkte selvfølgelig før bruk
Chiquita Skrevet 1. juli 2007 #9 Skrevet 1. juli 2007 Tenkte selvfølgelig før bruk Kan du fortelle meg hvorfor dette spiller noen rolle? Gjestene kan velge om de skal brette den ut, eller ikke - frem til de skal brukes. Og når de har brettet den ut, så kan det da ikke spille noen rolle om de ikke er "pene" lengre??? Gjestene vet jo da hvorfor de ev "ikke er pene" Tror du at det er noen andre enn deg som brud som tenker på dette??? Det tror nemlig ikke jeg
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2007 #10 Skrevet 1. juli 2007 Kan du fortelle meg hvorfor dette spiller noen rolle? Gjestene kan velge om de skal brette den ut, eller ikke - frem til de skal brukes. Og når de har brettet den ut, så kan det da ikke spille noen rolle om de ikke er "pene" lengre??? Gjestene vet jo da hvorfor de ev "ikke er pene" Tror du at det er noen andre enn deg som brud som tenker på dette??? Det tror nemlig ikke jeg Næææj, det tror jeg ikke!!!
Gjest Gjest Skrevet 11. juli 2007 #11 Skrevet 11. juli 2007 Vi bestilte våre servietter på www.bryllupsbutikken.no og er kjempe fornøyde. Da bestilte vi 50 dunilin servietter (tykkere) med symbol, navner og dato i den fargen vi ville og det samme med 50 kake- servietter (små). Vi betalte 1135,- for disse 100 serviettene, men er absolutt verdt det. Så hvis det blir for lite skal vi ha vanslige hvite servietter i bakhåns! Vet feks. at min mor skal spare på servietten Jeg vet også at de har slike servietter på www.noespesiellt.no håper dette var til hjelp...
Malama Skrevet 12. juli 2007 #12 Skrevet 12. juli 2007 Jeg fikk ideen til hjertene her inne på forumet. Fant hvordan man gjør det på denne siden: http://www.brudobrollop.se/ (trykk på serviettviklinger (eller noe sånn) og finne videre til hjertet) Det jeg oppdaget var at å brette dem var lett. Å få dem til å ligge sånn var ikke like lett. Mamma hadde den selvsagte løsning på dette: Vi stryker dem (selvsagt uten vann på dampjernet...) Jeg brettet, hun strøk brettene, da holdt de seg sånn. Vi la en på hvert fat, lekkert synes jeg. Gjestene flyttet dem unna, brettert dem ut og la dem på fanget, eller brukte dem, alt ettersom. De mistet jo selvsagt hjerteformen da, men det er da ikke meningen at de skal beholde den etter at de er brukt... Jeg valgte dog å IKKE lage små hjerter til kaffen, fordi da legges serviettene på kakebordet, og de kunne lett "brettet seg ut" når noen skulle ta med seg en. Men til middag funket det utmerket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå