Gå til innhold

Hilde og minstemann

Gjest Hilde K S

Anbefalte innlegg

Gjest Hilde K S

Jeg ( tror jeg ) har bestemt meg for ikke å få flere barn.

Litt vemodig, men tanken på alle spontanaborter orker jeg ikke akkurat nå.

Stikk innom meg der da !

( Det er på samme som Minnie sin og hun har sikkert 15000 visninger. Hjelp meg å slå den da ! )

Bare et ønske om å være like interessant som henne, eller bedre at folk skal være like interessert i meg som de er i henne. Jævlig PR kåt i dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hilde K S

følte bare behov for å flytte meg opp litt....

Blir nok en gradvis avvenning dette ja !

Synes det er så rart med nye navn rundt boken min :cry:

Uff, er bare litt trist i dag for å ikke skulle prøve mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Hildemor da :cry: !

Selv om dere ikke "prøver" så KAN det jo hende det skjer likevel, med mindre du går på prevensjon... :wink: Eller?

Og da vet jeg at du blir glad!! :D

Det er jo forsåvidt greit å ikke være prøver, så får det som skjer skje! Og så kan det hende du ombestemmer deg. Det har vært mye for deg den siste tiden... Det skjønner jeg...

Vi kommer uansett og besøker deg hos de andre navnene vettu!

Vi tenker på deg fortsatt!

Lillen trøster idag.

Blir lei meg når en supergirl er lei seg. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Flytter meg opp igjen slik at der ikke glemmer meg !

Redd for å bli glemt klemmer til dere jenter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Kommer ikke til å glemme deg, Hilde.

Du har gjort et uslettelig inntrykk, vet du... :ler:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neineineineineienei!

Ingen fare!

Ikke tenk på det engang!

Vil ikke glemme!

Kan ikke glemme!

Du er så knall!

Og med den humoren!

Og har det sikkert helt fint uten en bråkete 7-seter...

Men er med på å flytte deg opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Hilde K S

Skriver her jeg siden det ser ut som om supergørls ( liksom ja ) har glemt meg :cry:

( Dårlig selvfølelsedag i dag )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Gjest marilyn

Dagene går bedre og bedre, formen er fin, og jeg merker at bare man ikke setter seg for store mål for dagen så har jeg/vi det bra.. man rekker jammen meg ikke mye annet enn amme,hvile, gå en liten tur, ta en dusj, spise mat. og så er det på tide å legge seg igjen...

vel, jeg burde vel pakke sammen og forlate denne "blekka".. jenta mi er 3 uker i dag og ting holder på å gå seg til.. det er litt vemodig og avslutte dagboken for det har vært et nesten daglig foretak i snart et år nå.. og dessuten har jeg fått så mange koselige hilsener fra folk her inne...

tiden har gått sinnsykt fort.. rart å tenke på at for et år siden satt jeg å lurte fælt på om jeg hele tatt kunne FÅ barn,, og nå er hun her, rund og fin. Håper alle som ønsker seg barn får en like positiv opplevelse av det som det jeg har hatt, til tross for bekkenløsning og (fææææl) fødsel så har det vært helt Herlig... Takker for meg og ønsker dere andre lykke til videre! Sayonara.

marilyn. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at det føles rart å bestemme seg for å ikke prøve mer. Men dette er vel ikke en beslutning du trenger å ta "for livet"?

Nå har du vært gjennom mye, og det kan være godt å normalisere livet en periode. Så kanskje dere begge føler det annerledes om en stund?

Jeg synes du fortjener en periode med fokus på deg selv, nå!

:trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Jeg har opprettet ny dagbok på generell, så jeg ber moderator om å sette hengelås på denne.

Takk for laget jenter. Det har vært koselig å skrive her inne og jeg følger med vet dere !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...