Gå til innhold

Havre Quick


Megan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her jeg bor selger de det på Meny- butikkene...både i pakker og de mindre "enkeltboksene"....tror jeg så dem på Ultra også når jeg tenker etter....iallefall den med eple/kanel (som jeg synes er best)....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor selger de det på Meny- butikkene...både i pakker og de mindre "enkeltboksene"....tror jeg så dem på Ultra også når jeg tenker etter....iallefall den med eple/kanel (som jeg synes er best)....

Åja- eple og kanel er absolutt best! Synes det er en strålende start på dagen. Har lett gjennom nesten hver matbutikk her, og begynte å bli en smule engstelig. Merkelig nok har jeg holdt meg unna Menybutikkene...men mååå bare ha Havre Quick nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også et litt "reservert" forhold til Meny-kjeden....men ettersom det bare er der jeg får tak i Blue Dragon sauser i nærheten her, er jeg der i blandt....vil vel ikke anbefalle ferskvarer der :wink: ...men...frokost må man jo ha!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare prøvt den med kanel, rosiner og brunt sukker og den smakte papp! Har en boks med eple kanel liggende så får prøve den.

Kjøpte mine på en Spar butikk, der hadde de i tillegg til enporsjonspakn også Havre kvikk i større esker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...