Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker nå foundationen, medium beige, og solpudderet warmth..

Har litt lyst å prøve rouge, går vell sikkert under "all over face" den og, men noen som har en som er bra? Vil ha litt fersken/korallfarget, ikke så veldig rosa, da jeg har litt farge.

Hører også at noen bruker concealer fra I.D? Er de god å dekker? Hvilken kost bør jeg da ha? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Christina_*
Skrevet
Bruker nå foundationen, medium beige, og solpudderet warmth..

Har litt lyst å prøve rouge, går vell sikkert under "all over face" den og, men noen som har en som er bra? Vil ha litt fersken/korallfarget, ikke så veldig rosa, da jeg har litt farge.

Hører også at noen bruker concealer fra I.D? Er de god å dekker? Hvilken kost bør jeg da ha? :)

Jeg anbefaler i.d make up på det sterkeste. Selv bruker jeg kun i.d make up og særlig concealer .. den dekker utrolig fint uten å tette til porene.. man får en vakker glød og så ser man såååå fresh ut! :sol:

Bruker børsten som i.d selger.. den er veldig myk i busten og virker veldig soft mot huden.. anbefales..

Dyrt er det, men absolutt verdt pengene, da det skal så lite til for at det ser bra og ut så varer det så lenge! :tommel:

Skrevet

Er på ebay jeg skal "bestille"/ by! ;)

Bruker jo I.D foundation og solpudder da, så vet det er bra, men lurer bare på om ang concealer og rouge! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...