Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei jeg har fått tlf nr av en fyr, som jeg møtte på, og vi har til nå kun skrevet tekstmelding og snakket litt på tlf, men nå lurer på om følelsene er gjensidige, for jeg er blitt skikkelig forelska i ham... hva er beste måten å si det på, er såå redd for å bli såret...... han er kanskje bare ute etter en ting, men er ikke typen som har lyst å spørre nå, for da kanskje han bare stikker, og det vil jeg jo ikke, bedre med litt kontakt enn ingenting..........hva skal jeg si da+ :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest StockDama
Skrevet

be han med ut på noe? kafe? kino? hva som helst...lettere å se hva noen vil når du ser de personlig enn over tekst

Gjest Gjest
Skrevet

NEI, det tør jeg ikke ennå....... noe annet jeg kan si i tekstmeldingene eller over telefon da?

Gjest Gjest
Skrevet
Hei jeg har fått tlf nr av en fyr, som jeg møtte på, og vi har til nå kun skrevet tekstmelding og snakket litt på tlf, men nå lurer på om følelsene er gjensidige, for jeg er blitt skikkelig forelska i ham... hva er beste måten å si det på, er såå redd for å bli såret...... han er kanskje bare ute etter en ting, men er ikke typen som har lyst å spørre nå, for da kanskje han bare stikker, og det vil jeg jo ikke, bedre med litt kontakt enn ingenting..........hva skal jeg si da+ :tristbla:

Før du erklærer at du er forelsket vil jeg nok påstå at det kan være greit å ha møttes litt også.. Jeg hadde nok blitt litt forvirret om noen jeg hadde flørtet med på SMS kom og sa de var forelsket..

Nei, før du går til det skrittet må du iallefall tørre og be han med ut!

Om han er interessert finner du jo ut på et eller annet tidspunkt. Det høres ut som om du fortsatt er på flørtenivå.. Dersom du ikke vil skremme han bort - må du vente med å si noe.

Gjest Gjest
Skrevet

UFF DA , jeg har sagt at jeg liker ham, men det var natt til søndag fra en nattklubb, og husker så vidt hva jeg skrev.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...