Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fant ikke noe norsk ord for det :oops: Hva synes dere om slike? jeg har bestilt hjerteformede papphjerter i gullfarge som passer til pynten på bordet vårt. Hadde tenkt å lage sjokolade selv og legge oppi, også skrive navnet på hver enkelt på hjertene. Så blir de "bordkort" Er dette veldig amerikansk og dillete? Er blitt litt usikker jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er søtt, jeg!

Men er det dyrt? Hvor mye koster de papphjertene?

Skrevet

Det er faktisk ikke noe dyrere enn bordkort, tror jeg. Nå kjøpte jeg 80 stk, skal ha 70 gjester+ sileroser til å pynte oppå eskene med. Set kom på ca 500 kr med porto og det hele. Nå må jeg jo ha noe å putte oppi, en det behøver jo ikke å koste allverden.

Skrevet

Jeg har også sans for sånt. Hvor har du kjøpt de hen da...?

Skrevet

Kjøpt det på den britiske utgaven av ebay...

Gjest the imp
Skrevet

hmm favours, er ikke det sånne små esker eller poser med f.eks sjokolade, eller sånne mandelting e.l? vet ikke hvor amerikansk det er jeg. Jeg var i bryllup i England som 5-åring og husker vi fikk en liten "pose" av tynt slørmateriale med noe mandelgreier oppi pyntet med bånd og en gullfaget ring. dette er da altså 17 år siden :) synes det var en fin skikk jeg.

Skrevet

Vi har tenkt å ha sånne små nett med mandler eller sjokolade eller noe som the imp beskrev. Skal kjøpe runde brikker i tynt materiale, legge godtet i midten og knytte sammen med sølvbånd av samme type som vi har brukt i invitasjonene. For å "slå to fluer i en smekk" har jeg tenkt på å feste små lapper med navnet på gjestene til knyttene og dermed bruke de som bordkort også. Tror det kan bli fint!

Skrevet

Helt ok dette, ihvertfall når det fungerer som bordkort også. Om sommeren kan kanskje sjokoladen smelte? tenk på det.

skal selv pynte glass som bordkort, og hver og en har selvsagt anledning til å ta med seg glasset dersom de ønsker det.

Skrevet

Jeg har aldri sett noe lignenede, men jeg synes det er en veldig god ide! Sist jeg var i bryllup fikk vi steiner som var pyntet og med navnene våre på, og før det fikk vi glass til å ta med oss hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...