Gjest Gjest_Charlotte_* Skrevet 26. juni 2007 #1 Del Skrevet 26. juni 2007 Vi gifter oss snart, og har valgt å ha blått som tema. Jeg liker helst himmelblå og er litt usikker på hva slags blomster jeg da kan ha i brudebuketten. Vi skal ha runde bord, men veit ikke helt hvordan vi skal pynte. Vi tenkte litt på blå hortensia i boller og hvite telys i små blå glass. Evt strø noe sølvfarga rundt omkring på bordene. Noen tips til hvor jeg kan finne slike ting eller ideer? Jeg er helt blank. Føler meg litt frustrert, vi bor på et lite sted med lite utvalg og siden vi ikke har gjort dette før - veit vi ikke helt hvor vi skal leite heller! Håper på hjelp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
måneperle Skrevet 26. juni 2007 #2 Del Skrevet 26. juni 2007 Svak for lobelia jeg da. Nydelige små blomster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 26. juni 2007 #3 Del Skrevet 26. juni 2007 Kubbelys i enten hvite eller himmelblå. Kan settes på glassfat og/eller speilplater. Telys i glassskåler med litt blå sand? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 26. juni 2007 #4 Del Skrevet 26. juni 2007 Google "wedding table" så finner du masse bilder av runde bord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2007 #5 Del Skrevet 26. juni 2007 Valurt har nydelige blå blomster, men vet ikke hvor holdbare de er og om de er tilgjengelige når du gifter deg (de blomster ute nå). Agurkurt kan også være et tips, og valmuesøster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tita Skrevet 27. juni 2007 #6 Del Skrevet 27. juni 2007 Vi gifter oss snart, og har valgt å ha blått som tema. Jeg liker helst himmelblå og er litt usikker på hva slags blomster jeg da kan ha i brudebuketten. Vi skal ha runde bord, men veit ikke helt hvordan vi skal pynte. Vi tenkte litt på blå hortensia i boller og hvite telys i små blå glass. Evt strø noe sølvfarga rundt omkring på bordene. Noen tips til hvor jeg kan finne slike ting eller ideer? Jeg er helt blank. Føler meg litt frustrert, vi bor på et lite sted med lite utvalg og siden vi ikke har gjort dette før - veit vi ikke helt hvor vi skal leite heller! Håper på hjelp.. Giftet meg i helgen og hadde også blått som tema, jeg hadde små litt flate skåler fra ikea til 5,- stk på bordene disse var fylt med blå hortensia som jeg kjøpte på plantasjen og skar ned ( de kan settes i hagen senere) i hver dekorasjon satte jeg en blå Wandaorkide, de er kjemenydelige... min kjære hadde en slik i knappehullet og alle de andre som skulle ha noe i knappehullet hadde hortensia... Vi satte ca en dekorasjon per 2 personer. mellom disse hadde vi sølv kandelaber med hvite lys og telysestaker fra ikea( 9,.for 4stk) noen av disse hadde jeg lys i andre hadde jeg orkideer i . Nå er jeg blomsterdekoratør så det gjorde det litt lettere for meg å ordne men det bør være fullt mulig for alle å få til. sjekk på nettet om du finner bilde av Wanaorkideen, den er superfin, spesielt hvis man liker blå blomster. Jeg hadde de samme blomstene i buketten min, hortenisa, med Wandaorkideer og eføy, pluss noen glasshjerter. ...spør i en blomsterbutikk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå