Gå til innhold

Uhøflige annsatte

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Her har jeg brukt to dager på å få tak i en person. Blitt satt over til det ene kontoret etter det andre, satt på vent i 30 minutter, avbrutt, pratet med sentralbord og gud vet.....

Så ringer jeg endelig kontoret der det står oppført at hun jobber...

Meg: Hallo, mitt navn er xxx, er yyy tilstedet?

Hun: Nei!!!!! (laaaaang pause.)

Meg:Neivel? Vet du hvor hun er?

Hun: Nei!!! (laaaaang pause)

Meg: Da vet du kanskje heller ikke når hun kommer tilbake da?

Hun: Nei!!!

Meg: Si meg, jobber yyy der i det hele tatt?

Hun: Hun skal begynne i jobben 1 aug....... :kaffe:

Her prøver jeg å få tak i et menneske som har bestemt min jobbsituasjon og som har skrevet endel skriv. Så viser det seg at der det står oppført at hun er, der er hun ikke engang begynt i jobb.

Noe som ikke rimer....

Uansett, umulig å få tak i vedkommende og bedre blir det ikke av tlfsamtaler med sure mennesker som ikke har lært seg litt folkeskikk!! :frustrert:

To dager med leting og ingen kan sette meg over til noen andre for ingen vet hvem eller hvor eller hva.... Selv om jeg vet hvem jeg skal ha tak i.

En utblåsning!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er du sikker på at det er henne du skal prate med? Om hun er på vei fra en stilling til en annen vil sikkert ansvaret hennes for deg bli overført til en annen, sånn at du må ta saken opp med den som har overtatt stillingen hennes på den avdelingen der hun var da hun tok avgjørelser om jobbsituasjonen din?

Gjest Gjest
Skrevet
Er du sikker på at det er henne du skal prate med? Om hun er på vei fra en stilling til en annen vil sikkert ansvaret hennes for deg bli overført til en annen, sånn at du må ta saken opp med den som har overtatt stillingen hennes på den avdelingen der hun var da hun tok avgjørelser om jobbsituasjonen din?

På alle skriv har hun undertegnet og alle jeg har pratet med i kommunen sier at det er hun jeg skal henvende meg til.

Forbasket irriterende. Men det er like irriterende når jeg møter sure folk i tlf.

Ja, ja, ferdig med utblåsningen nå ;)

Skrevet

Er helt enig med deg. Er irriterende med sure folk og sånt. Men hadde jeg vært deg så hadde jeg troppet opp på adressen :P Har gjort det selv, og da var plutselig folk litt hyggeligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...