Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Kjæresten min vil at jeg skal bleke tennene mine.

Han får det til å høres så enkelt ut, bare bestille det og vips så har jeg hvite tenner.

Det kan han si som har så fine hvite tenner helt naturlig... :sur:

Jeg knakk noe av fortennene mine da jeg var litt yngre og fikk bygget på dem hos tannlegen.

Dette viser ikke nå, men jeg er redd det (limet) vil løsne om jeg bruker tannblekningsgele.

Dessuten er det som er bygget på tennene lik farge som den fargen jeg har nå.

Bleker jeg dem vil fortsatt det jeg bygget på være gult.

(ja, han sa tennene mine var gule :tristbla: )

Og tannbleking er jo ikke ufarlig heller.

Jeg hater at han alltid skal kommentere ting med kroppen min som jeg allerede har dårlig selvtillit for..

Tennene mine er jo ikke gule, de er liksom normale, men nå må jeg sitte å beskymre for det også. :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Gjest Miss Guided
Skrevet

Og hvorfor er du sammen med han sa du? Og hvis han har en tendens til å kritisere ting ved deg så skjønner jeg ikke hvorfor han er sammen med deg, må jo være innmari dumt å være sammen med noen man er så misfornøyd med.

Hvis du har lyst til å bleke tennene så bør du ta kontakt med noen som vet hvordan det blir med de tennene du har hatt skader på. Men jeg syns du skal bleke tennene kun hvis du vil.

Skrevet

Han mener det kansje godt på en måte bre at det kommer ut feil?? Eller er det han han "skjemmes" eller det blir feil,vet ikke helt hvordan jeg skal legge det fram. Har du spurt han hvorfor han kritiserer ting med deg? Er dette noe som plager han veldig eller er han av typen som bare kritiserer for å ha gjort det liksom?

Kansje ikke så mye hjelp i dette,men når jeg leste dette så kom det mange spm for meg,ikke sikkert han vet at du føler deg litt såret av at han sier det heller :klem:

Gjest Gjest
Skrevet

Han får det til å høres så enkelt ut, bare bestille det og vips så har jeg hvite tenner.

Jeg knakk noe av fortennene mine da jeg var litt yngre og fikk bygget på dem hos tannlegen.

Dette viser ikke nå, men jeg er redd det (limet) vil løsne om jeg bruker tannblekningsgele.

Jeg hater at han alltid skal kommentere ting med kroppen min som jeg allerede har dårlig selvtillit for..

Tennene mine er jo ikke gule, de er liksom normale, men nå må jeg sitte å beskymre for det også. :forvirret:

Høres ut som en koselig kar...

Skrevet

det er rart at han kommenterer ting med kroppen din som du allerede har komplekser for! det synes jeg er uhyre dårlig gjort! kanskje han ikke er fysisk tiltrukket av deg? jeg synes du fortjener bedre i så fall!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Så dum han er.

Om du skal bleke tennen dine må du la en tannlege gjøre dette fordi om du gjør dette selv med "pålimte" tenner vil nok limet løsne som du sier.

Ikke gjør noe du selv ikke vil eller ønsker.

Skrevet

Du kan jo si at bleking hos tannlege ikke er aktuelt, men at du kan bruke dental white tannkrem, f.eks.

Gjest Gjest
Skrevet

Har man kroner eller annet kunstig tannmateriale,er det ikke mulig å bleke tennene. Dette tar ikke farge,og da vil du få store fargeforskjeller på tennene.

Dessuten er det ikke sikkert at du har gule tenner. Jeg synes mine er gule,men de ligger ytterst på hvithetsskalaen hos tannlegen. Og tannbleking er ikke ufarlig for tennene. Ising i tennene er ikke en uvanlig bivirkning.

Skrevet

Han burde iallfall betale.. om du har lyst selv.. hvis ikke bør han holde seg for god til å komme med sånne ønsker!

Gjest Gjest
Skrevet

Hei. Ble trist når jeg leste dette. Virker som det er mer som ligger bak. Har han kritisert andre ting før?

Hva skjer i dersom du får hvite tenner? Vil han da finne noe annet å kritisere? og noe anner du må "rette" på?

Tenk deg nøye om før du etterkommer hans ønske.

Har nettopp vært i en lignende situasjon og det eneste jeg kan si er gå etter mage følelsen din og ta vare på deg selv. Det er dine tenner, din kropp, din selvrespekt og han som skal elske deg som du er.

Lykke til :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...