Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Min kjære har snart bursdag. Jeg er på jakt etter den vanskelige bursdagsgaven og kunne trenge et par geniale ideer som jeg ikke har tenkt på selv. Jeg vil gi han noe som er romantisk, som vil glede han, men også noe nyttig. Roser er en av gavene jeg har tenkt å gi, for det synes jeg er veldig søtt. Ellers er han en ganske enkel person med mange interesser (heldigvis). Han interesserer seg for fotball, data, biler, film og jakt, og digger alle slags tekniske ting. Han hater å handle klær til seg selv, derfor har jeg tenkt litt på det. Noen som vil gi mine små grå noe å tenke på?!
Jalp Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Jeg ville hatt noe som hadde passet med hobbyer og interesser. Det er virkelig nedtur når fruen kjøper noe HUN mener jeg trenger, og da blir det alltid klær av et eller annet slag. I forhold til klær og slik har vi en grunnleggende forskjellig holdning. Jeg kjøper nytt når noe er utslitt. Men hun kjøper nytt når hun har sett meg flere enn tre ganger i dette plagget. Selv har hun selvfølgelig et kleskap fullt av "ingenting-å-ha-på-seg". Altså: Ikke det DU mener han trenger. Kjøp noe du vet HAN vil sette pris på. Vil du ha romantikk, dropp rosene og still opp selv isteden.
*Mina* Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Liker han å få blomster, eller er dette noe du kunne tenke deg å få? Det er forskjell på menn og kvinner, og jeg tror ikke det finnes så mange menn som setter stor pris på en blomstebukett. Selv om du anser det som romantisk, er det ikke sikkert han gjør det. Ellers er jeg enig med Jalp, for jeg ville valgt å kjøpe noe hobbyting til han. Klær kan dere kjøpe resten av året
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 26. juni 2007 #4 Skrevet 26. juni 2007 Han har tre bukser. Det er ikke så mange da. Tenkte egentlig på å kjøpe en ny boxer, shorts eller t-skjorte til han. Eller et kult belte. Jeg tror jeg kjenner stilen hans, men er likevel redd for å kjøpe noe som ikke faller i smak. Da er jo poenget borte. Ville kjøpe roser til han, fordi han har kjøpt det til meg mange ganger i løpet av det halve året vi har kjent hverandre. Noe romantisk synes jeg han skal få. Gavekort på 1 stk nummer, er også noe jeg har vurdert. Så liker han jo fotball da. Billett til kamp med favorittlaget? Og dataspill er han glad i, men dette har han så mye av, at det vil jeg ikke gi en gang. Han har kun mp3-spiller på mobilen, vet ikke om han ønsker seg dette, men jeg har lurt på å gi han en ipod eller lignende. Finnes det noe tøft til bilen hans der ute som han kunne blitt glad for? Noe jeg har råd til? Mannen elsker mercedes.
turbogirl Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Ja det finne utrolig mye kule bilrekvisitaer. Du får feks merchedes jakke,belte,t-skjorter,kortmapper,klokker(vanlig for å ha på hånden og vekkeklokker)skker,bager,hånduker(litt kjedelig kansje)kaffekopper osv Hvis du vil ha noe til selve bilen,kan du få tak i gulvmatter med merche logoen på(bare te forslag) alt etter hva han trenger tilbilen. Lykke til håper du finner noe stilig til han;)
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 26. juni 2007 #6 Skrevet 26. juni 2007 Takketakk, Turbogirl! Hvor får jeg kjøpt slikt?! Vedder på at han ville blitt glad!
turbogirl Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Enkelte forhandlere av merche tror jeg har slikt,hvis ikke kan jeg være behjelpelig med non ting,foreksempel jakke kan jeg få tak i det samme med t-skjorte og kortmappe og di småting Er i bilsportmiljøet og har det meste av samme tingerne,bare et anent bilmerke.. Har en kompis som forhandler slik ting,bare ta kontakt med meg på pm hvis du ikke finner det du kunne tenke deg noen andre plasser
Gustenpus Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Hvorfor skal du gi han blomster hvis det bare er noe _du_ synes han bør få? Joda, jeg tror nok det er menn som synes det er hyggelig med blomster, men hvis ikke han synes det, hvorfor? Er det du eller han som vil ha noe romantisk? Det er mange anledninger til å ha det romantisk, det er ikke sikkert at bursdagens hans er den beste anledningen ... Som mann setter jeg umåtelig stor pris på å få noe som viser at dama har forstått hva det er _jeg_ er opptatt av! Spesielt hvis det er noe hun synes er litt teit i utgangspunktet Som noe teit som et modellfly eller noe slikt noe. Min oppskrift på en perfekt gave til en mann: Plukk ut noe du _vet_ han vil sette pris på. Gjerne noe relatert til en hobby han er litenskaplig interessert i. Eller en sjelden live-CD til favorittbandet hans (sjekk samlingen først). Eller konsertbilletter. Jeg synes du har en skikkelig god ide med noe Mercedes-relatert, bra jobba! Lag favorittmaten hans. Hvis han har noe visuelt eller konseptuelt han tenner ekstra på, ikle deg eller iscenesett det og ha fantastisk sex I mangel av noe annet, så fungerer steak-and-a-blowjob utmerket!
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har nå vært en liten tur på kondomeriet og handlet. Så har jeg kjøpt billetter til fotballkamp med favoritt-tippeligalaget hans. Jeg får se om jeg finner på noe mer, eller om det er nok som det er. Vil ikke gi han for mye heller, kan fort bli litt voldsomt. Satser på at sex og fotball er midt i blinken Har sett etter Mercedes rekvista, men har ikke funnet noe hittil, kan hende jeg dropper det hvis det blir for dyrt. Er da student Uansett, takk for hjelpen, turbogirl! Greit å vite at det fins, til en annen anledning.
Pus74 Skrevet 29. juni 2007 #11 Skrevet 29. juni 2007 På http://www.framedshare.co.uk/results.asp?txtSearch=1football kan du få kjøpt aksjer i favorittlaget hans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå