Gjest shoppegal Skrevet 26. juni 2007 #1 Skrevet 26. juni 2007 Leser at gina tricot skal være i grensen 15 men det stemmer jo ikke. Der er jo utro! Hvor er det? Jeg jobber i distriktet men finner den ikke!
Daria Skrevet 26. juni 2007 #2 Skrevet 26. juni 2007 Den ligger i krysset mellom Akersgata og Grensen.
Gjest Elfrida Skrevet 26. juni 2007 #3 Skrevet 26. juni 2007 Det er rett på andre siden av Akersgata for Utro, på hjørnet der det var apotek før
venus* Skrevet 26. juni 2007 #5 Skrevet 26. juni 2007 Leser at gina tricot skal være i grensen 15 men det stemmer jo ikke. Der er jo utro! Hvor er det? Jeg jobber i distriktet men finner den ikke! Den er rett over gaten Men oj oj oj, så skuffet jeg ble over den butikken. Jeg er tydeligvis for gammel. Så mye gult!
Gjest Frøken Titt Skrevet 26. juni 2007 #7 Skrevet 26. juni 2007 Den er rett over gaten Men oj oj oj, så skuffet jeg ble over den butikken. Jeg er tydeligvis for gammel. Så mye gult! Hehe, ja. Og mye er ikke noe å samle på. Veldig mye er litt dårlig kvalitet.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2007 #8 Skrevet 26. juni 2007 Merkelig at du ikke fant det, det ligger jo vis-a-vis Utro. Får jeg foreslå et par briller?
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2007 #9 Skrevet 26. juni 2007 sånn frekkhet vil jeg ha meg frabedt! har alltid dårlig tid til t-banen skjønner ù! men ikke idag.
Gjest Gjest Skrevet 26. juni 2007 #10 Skrevet 26. juni 2007 sånn frekkhet vil jeg ha meg frabedt! har alltid dårlig tid til t-banen skjønner ù! men ikke idag. Åja. Da ber jeg om unnskyldning. Du må være uhyre travel hvis du ikke har tid til å vri på hodet mens du går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå